ΑΡΧΙΚΗΑΘΛΗΤΙΚΑΈτρεχε με Covid (!) ο βιονικός Λάιλς στα 200μ.

Έτρεχε με Covid (!) ο βιονικός Λάιλς στα 200μ.

Χρειάστηκε τις πρώτες βοήθειες

Ο Νόα Λάιλς αποχώρησε με ειδικό αμαξίδιο και συνοδεία γιατρών από τον στίβο του «Σταντ Ντε Φρανς» στο Παρίσι, μετά τον τελικό των 200μ.! Νωρίτερα, κατέκτησε το χάλκινο μετάλλιο. Ο Αμερικανός σπρίντερ, που είχε ήδη πάρει το χρυσό στα 100μ., κατέρρευσε λίγο μετά τον τερματισμό και χρειάστηκε άμεσα ιατρική φροντίδα.

Η ομοσπονδία στίβου των ΗΠΑ έκανε γνωστό πως δύο μέρες πριν ο Λάιλς είχε διαγνωστεί με COVID-19. Αυτός ήταν και ο λόγος που ο αθλητής έκανε το ζέσταμά του με ειδική μάσκα, ενώ την έβγαλε λίγο πριν αρχίσει ο τελικός των 200μ. Αμέσως μετά την κούρσα ήταν εμφανώς εξαντλημένος. Θυμίζουμε, είχε κερδίσει το χρυσό στα 100μ.

https://exchange.glomex.com/video/v-d3aqchj3ecdt?integrationId=40599w17mbz7o7uw

https://exchange.glomex.com/video/v-d3ar63vz6h7d?integrationId=40599w17mbz7o7uw

ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΕΠΙΣΗΣ

 

Ακολουθήστε το newsbreak.gr

ΡΟΗ ΕΙΔΗΣΕΩΝ

Διαβάστε ακόμα

ΔΗΜΟΦΙΛΗ

ΕΝΗΜΕΡΩΣΟΥ
ΕΓΚΥΡΑ ΚΑΙ
ΕΓΚΑΙΡΑ
Εγγράψου στα κανάλια
ενημέρωσης του Newsbreak

Διαβάστε επίσης