ΑΡΧΙΚΗΑΘΛΗΤΙΚΑΗ Βοσνία δεν κοιμήθηκε το βράδυ της Τρίτης, οι κάτοικοί της ήταν στους δρόμους για να πανηγυρίσουν

Η Βοσνία δεν κοιμήθηκε το βράδυ της Τρίτης, οι κάτοικοί της ήταν στους δρόμους για να πανηγυρίσουν

Σε όλες τις πόλεις ο κόσμος πανηγύριζε - Η υποδοχή ηρώων για τους ποδοσφαιριστές στο Σεράγεβο

Μια ολόκληρη χώρα βγήκε στους δρόμους. Η Βοσνία είναι πολύπαθη, δεν έχει και πολλές αφορμές να ενώνεται και να πανηγυρίζει. Η πρόκριση της εθνικής της ομάδας ποδοσφαίρου στο Παγκόσμιο Κύπελλο έβγαλε στους δρόμους γέρους, νέους, παιδιά.


Οι μεγάλες πόλεις της χώρας φωταγωγήθηκαν, χιλιάδες φωτοβολίδες ρίχτηκαν από τον κόσμο που πανηγύριζε. Δεν ήταν μόνο φίλαθλοι, αλλά απλοί πολίτες της χώρας που ήθελαν μια αφορμή για να χαρούν.


Όταν ο Εσμίρ Μπαϊρακτάρεβιτς σημείωσε το καθοριστικό πέναλτι που έδωσε στην βαλκανική ομάδα την νίκη όλη η χώρα κρατούσε την αναπνοή της…

Από τη Ζενίτσα την πόλη που έγινε ο αγώνας έως την πρωτεύουσα Σεράγεβο όπου κατέληξε τις πρώτες πρωινές ώρες το πούλμαν με τους ποδοσφαιριστές. Εκεί διοργανώθηκε αυτοσχέδια υποδοχή στην πλατεία της Αιώνιας Φλόγας, το μνημείο που έχει δημιουργηθεί για τα θύματα του Β’ Παγκοσμίου Πολέμου.

ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΕΠΙΣΗΣ

Νωρίτερα οι ποδοσφαιριστές είχαν… εγκλωβιστεί στο γήπεδο που έγινε ο αγώνας, το «Μπιλίνο Πόλιε» που λέγεται και «καταραμένο γήπεδο» για τους αντιπάλους της εθνικής. Εκεί άρχισε να παίζει μετά την ανεξαρτησία κι είχε παραμείνει για 15 αγώνες αήττητη. Σε αυτό έσβησαν και τα όνειρα της Ιταλίας για τη δική της συμμετοχή μετά τον αποκλεισμό στα πέναλτι από τους Βόσνιους.


Οι «Δράκοι» όπως ονομάζεται η εθνική της χώρας συμμετέχει για δεύτερη φορά σε τελική φάση Παγκοσμίου Κυπέλλου. Το 2014 ήταν 20η στην σχετική κατάταξη.

Ακολουθήστε το newsbreak.gr

ΡΟΗ ΕΙΔΗΣΕΩΝ

Διαβάστε ακόμα

ΔΗΜΟΦΙΛΗ

ΕΝΗΜΕΡΩΣΟΥ
ΕΓΚΥΡΑ ΚΑΙ
ΕΓΚΑΙΡΑ
Εγγράψου στα κανάλια
ενημέρωσης του Newsbreak

Διαβάστε επίσης