Τις τελευταίες ημέρες ήρθαν νέα στοιχεία στο φως της δημοσιότηταςαπό τους πραγματογνώμονες των συγγενών των θυμάτων των Τεμπών, με τα οποία αμφισβητείται η γνησιότητα των βίντεο της εμπορικής αμαξοστοιχίας που εμφανίστηκαν σε αντίγραφο (στικάκι) δύο χρόνια μετά το δυστύχημα.
Η ΕΛ.ΑΣ. με νεότερη ανακοίνωση της επιμένει ότι τα συγκεκριμένα βίντεο δεν αποτελούν προϊόν πλαστογραφίας ή αλλοίωσης.
Εσείς τι πιστεύετε;







