Η πρόσφατη ανακοίνωση του πρωθυπουργού για την ανάληψη ευθύνης της εποπτείας του Μνημείου του Αγνώστου Στρατιώτη από τις Ένοπλες Δυνάμεις, έχει προκαλέσει έντονες αντιδράσεις. Μάλιστα, οι αντιδρώντες θέτουν ακόμα και θέμα αντισυνταγματικότητας μιας τέτοιας πρωτοβουλίας.
Εσείς τι πιστεύετε;







