Με ανακοίνωσή του ο Κυριάκος Μητσοτάκης πρότεινε ασυμβίβαστο υπουργών και βουλευτών μετά τις εκλογές του 2027, ενώ με φόντο την υπόθεση του ΟΠΕΚΕΠΕ, τάχθηκε υπέρ της άσκησης διώξεων μετά από άρση ασυλίας.
Η δήλωση του πρωθυπουργού ο οποίος έκανε λόγο για τομές που ενισχύουν τη διαφάνεια, προκάλεσε την αντίδραση της αντοπολίτευσης που μιλάει για καθυστερημένες κινήσεις και επικοινωνιακή διαχείρηση.
Εσείς τι πιστεύετε;







