ΑΡΧΙΚΗΕΛΛΑΔΑΗΣΑΠ: Εκτός λειτουργίας 4 σταθμοί – Η ενημέρωση της ΣΤΑΣΥ

ΗΣΑΠ: Εκτός λειτουργίας 4 σταθμοί – Η ενημέρωση της ΣΤΑΣΥ

Σε ποια τμήματα πραγματοποιούνται δρομολόγια

Ταλαιπωρία περιμένει τους επιβάτες του ΗΣΑΠ σήμερα Τρίτη (2/6) το πρωί. Τέσσερις σταθμοί έχουν κλείσει εξαιτίας προβλήματος στο σύστημα σηματοδότησης.

Όπως ανακοίνωσε η ΣΤΑΣΥ, η κυκλοφορία στη Γραμμή 1 του Μετρό (ΗΣΑΠ) διεξάγεται στο τμήμα Ταύρος – Κηφισιά. Εκτός λειτουργίας είναι προσωρινά οι σταθμοί Καλλιθέα, Μοσχάτο, Φάληρο και Πειραιάς.

Μέχρι στιγμής είναι άγνωστο πότε θα επανέλθει κανονικά η κυκλοφορία στη Γραμμή 1.

Δείτε επίσης:

ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΕΠΙΣΗΣ

Εκτροπή αυτοκινήτου στους Λιγκιάδες Ιωαννίνων – Στο νοσοκομείο 21χρονος οδηγός

Καλαμάτα: Το μυστήριο με τα παιδιά που δεν άκουσαν τίποτα – Στον εισαγγελέα ο 41χρονος γυναικοκτόνος

Τέμπη: Κρίσιμη φάση στη δίκη – Η εισαγγελέας κρίνει τις παραστάσεις προς υποστήριξη της κατηγορίας

Ακολουθήστε το newsbreak.gr

ΡΟΗ ΕΙΔΗΣΕΩΝ

Διαβάστε ακόμα

ΔΗΜΟΦΙΛΗ

ΕΝΗΜΕΡΩΣΟΥ
ΕΓΚΥΡΑ ΚΑΙ
ΕΓΚΑΙΡΑ
Εγγράψου στα κανάλια
ενημέρωσης του Newsbreak

Διαβάστε επίσης