Ταλαιπωρία περιμένει τους επιβάτες του ΗΣΑΠ σήμερα Τρίτη (2/6) το πρωί. Τέσσερις σταθμοί έχουν κλείσει εξαιτίας προβλήματος στο σύστημα σηματοδότησης.
Κλειστό το τμήμα Πειραιάς – Ταύρος του ΗΣΑΠ https://t.co/imAvhP27FZ
— Athens Transport Μέσα Μαζικής Μεταφοράς στην Αθήνα (@athenstransport) June 2, 2026
Όπως ανακοίνωσε η ΣΤΑΣΥ, η κυκλοφορία στη Γραμμή 1 του Μετρό (ΗΣΑΠ) διεξάγεται στο τμήμα Ταύρος – Κηφισιά. Εκτός λειτουργίας είναι προσωρινά οι σταθμοί Καλλιθέα, Μοσχάτο, Φάληρο και Πειραιάς.
Μέχρι στιγμής είναι άγνωστο πότε θα επανέλθει κανονικά η κυκλοφορία στη Γραμμή 1.
Δείτε επίσης:
Εκτροπή αυτοκινήτου στους Λιγκιάδες Ιωαννίνων – Στο νοσοκομείο 21χρονος οδηγός
Καλαμάτα: Το μυστήριο με τα παιδιά που δεν άκουσαν τίποτα – Στον εισαγγελέα ο 41χρονος γυναικοκτόνος
Τέμπη: Κρίσιμη φάση στη δίκη – Η εισαγγελέας κρίνει τις παραστάσεις προς υποστήριξη της κατηγορίας







