8-7-2020

Σάλος για την καμπάνια του ΕΟΤ με το «κλεμμένο» slogan! (video)

Όχι πως δεν το περιμέναμε, αλλά από τη στιγμή που έγιναν τα αποκαλυπτήρια του τηλεοπτικού σποτ για τη φετινή τουριστική καμπάνια της Ελλάδας, τα social media… πήραν φωτιά!

Μιλάμε βέβαια, για την καμπάνια της εταιρείας Marketing Greece, που -όπως ακούγεται- ανέλαβε με απευθείας ανάθεση ύψους 32 εκατ. ευρώ από τον Εθνικό Οργανισμό Τουρισμού, την οποία και παρουσίασε την Πέμπτη ο πρωθυπουργός, Κυριάκος Μητσοτάκης, με σύνθημα «Greek Summer is state of Mind».

Ωστόσο, κάποιοι ανακάλυψαν ότι το -σχεδόν πανομοιότυπο- μότο «Summer is a state of mind» εμφανίζεται από τις αμερικανικές Αρχές ως κατοχυρωμένο(!) από το 2014, ενώ το ίδιο χρησιμοποιεί και η γνωστή εταιρεία καλλυντικών Lancaster, σε διαφήμιση σειράς αντηλιακών της.

Αυτό ήταν αρκετό για να γεμίσουν τα social media με ειρωνικά σχόλια περί «κλεμμένου σποτ», με την Έλενα Ακρίτα να γράφει σχετικά: «Η εταιρία που ανέλαβε την καμπάνια “Greece is a state of mind” αντέγραψε επί λέξει το σλόγκαν “Summer is a state of Mind” της Lancaster; Ασύλληπτο;»

Το μυστήριο γύρω από τη μαγευτική παραλία

Την ίδια στιγμή, χιλιάδες χρήστες αναρωτιούνται για την τοποθεσία της μαγευτικής παραλίας που εμφανίζεται στο σποτ, καθώς η κυβέρνηση φρόντισε να το κρατήσει ως «επτασφράγιστο» μυστικό!

Παρόλα αυτά, οι μαντεψιές έπεσαν «βροχή», με κάποιους να ανέφεραν ότι βρίσκεται στη Ρόδο, άλλοι στην Εύβοια, μερικοί να επιμένουν πως πρόκειται για τα Λιχαδονήσια, ενώ υποψήφιο είναι και το Μαραθονήσι Ζακύνθου.

Προς το παρόν, πάντως, η Εύβοια φαίνεται να κερδίζει στα «στοιχήματα», με τη Μεγάλη Άμμο κοντά στο Μαρμάρι να θεωρείται ως η επικρατέστερη να είναι η «μυστική» παραλία του -ήδη πολυσυζητημένου- σποτ.

  • Δείτε φωτογραφίες:

σποτακι τουρισμος
Μεγάλη Άμμος, Μαρμάρι, Εύβοια

σποτακι τουρισμος
Μεγάλη Άμμος, Μαρμάρι, Εύβοια

σποτακι τουρισμος
Μαραθονήσι, Ζάκυνθος

σποτακι τουρισμος
Μαραθονήσι, Ζάκυνθος

Χαρίτσης: «Αποκλειστικά υπεύθυνος ο Μητσοτάκης για το φιάσκο»

Ο Εκπρόσωπος Τύπου του ΣΥΡΙΖΑ Αλέξης Χαρίτσης επιτίθεται στον Πρωθυπουργό Κυριάκο Μητσοτάκη με αφορμή το φιάσκο, όπως αποδεικνύεται, με την καμπάνια για τον ελληνικό τουρισμό, την οποία χρησιμοποίησε πριν από δύο μήνες γνωστή εταιρεία καλλυντικών.

Σε ανάρτησή του στο Facebook, ο κ.Χαρίτσης κάνει λόγο για ρεμούλα, τσαπατσουλιά, κατασπατάληση δημόσιου χρήματος και διεθνούς διασυρμού και επιρρίπτει όλη την ευθύνη στον Πρωθυπουργό.

Αναλυτικά η ανάρτηση:

«Lancaster – Αντιγραφή από κυβέρνηση Μητσοτάκη

Ο κ. Μητσοτάκης έκανε χθες φιέστα για να παρουσιάσει με τυμπανοκρουσίες το ‘μεγαλειώδες’ project του για τον ελληνικό τουρισμό.

Σήμερα αποκαλύπτεται ότι η κυβέρνηση της ΝΔ παρέκαμψε τον ΕΟΤ και προχώρησε σε απευθείας ανάθεση σε ιδιωτική εταιρεία τη διαχείριση της διαφημιστικής εκστρατείας του ελληνικού τουρισμού συνολικού ύψους 32 εκατ. ευρώ για να μας παρουσιάσει ως καμπάνια προώθησης την διαφήμιση που χρησιμοποίησε πριν από δύο μόλις μήνες γνωστή εταιρεία καλλυντικών!

Ελπίζουμε να μην έχουν το θράσος να ρίξουν σήμερα το φταίξιμο για το πρωτοφανές φιάσκο στον κ. Θεοχάρη. Την αποκλειστική ευθύνη έχει ο ίδιος ο κ. Μητσοτάκης και το επιτελικό κράτος του που μας επιστρέφει στις χειρότερες μέρες της ρεμούλας, της τσαπατσουλιάς, της κατασπατάλησης του δημόσιου χρήματος. Του διεθνούς διασυρμού τελικά της χώρας μας».

ΣΧΟΛΙΑ

ΔΗΜΟΦΙΛΗ

Γιώργος Χαρβαλιάς
Γιώργος Χαρβαλιάς
Απόστολος Κρητικόπουλος
Απόστολος Κρητικόπουλος

ΔΗΜΟΦΙΛΗ