ΑΡΧΙΚΗΕΛΛΑΔΑΑυξήθηκε ο αριθμός των θυμάτων - Στους 260 οι νεκροί από κορωνοϊό

Αυξήθηκε ο αριθμός των θυμάτων – Στους 260 οι νεκροί από κορωνοϊό

Άλλο ένα θύμα από τον ιό που καραδοκεί, έχασε τη ζωή του.

Ο λόγος για μια 92χρονη γυναίκα, η οποία νοσηλευόταν στο νοσοκομείο Παπανικολάου και διέμενε στο γηροκομείο «Αγία Κυριακή».

Η ηλικιωμένη έπασχε από υποκείμενα νοσήματα.

Αξίζει να σημειωθεί ότι συνολικά 16 ηλικιωμένοι από το «Αγία Κυριακή» έχουν χάσει τη ζωή τους.

Ο συνολικός αριθμός των θυμάτων στη χώρα μας ανέρχεται στους 260.

Ακολουθήστε το newsbreak.gr

ΡΟΗ ΕΙΔΗΣΕΩΝ

Διαβάστε ακόμα

ΔΗΜΟΦΙΛΗ

ΕΝΗΜΕΡΩΣΟΥ
ΕΓΚΥΡΑ ΚΑΙ
ΕΓΚΑΙΡΑ
Εγγράψου στα κανάλια
ενημέρωσης του Newsbreak

Διαβάστε επίσης