Τετάρτη 16/6/2021

Από την «λίστα Πέτσα» στη «λίστα Παπαστεργίου»… 53.000€ δρόμος, για τα δικά μας παιδιά! (έγγραφο)

Ο  πρόεδρος της ΚΕΔΕ «ξέχασε» τα αυτοδιοικητικά sites και ενίσχυσε διαφημιστική εταιρεία με 14.000€!

Είχαμε τη λίστα Πέτσα με την παχυλή χρηματοδότηση των «δικών μας παιδιών», είχαμε το αλαλούμ με τις μάσκες που μοιράστηκαν στους μαθητές και είδαμε τον πόλεμο της ΚΕΔΕ με το Υπουργείο Παιδείας και τώρα πιθανότατα βρισκόμαστε μπροστά σε μία περίεργη «ευνοϊκή» μεταχείριση κάποιων ηλεκτρονικών μέσων οι οποίοι ενισχύθηκαν με -ούτε λίγο ούτε πολύ- 53.000 ευρώ!

Πρωταγωνιστής ο πρόεδρος της ΚΕΔΕ, Δημήτρης Παπαστεργίου ο οποίος προχώρησε μόνος του, σε μία απόφαση που προκαλεί νέες αντιδράσεις.

Ανέθεσε σε 58 ηλεκτρονικά μέσα ενημέρωσης, την διαφημιστική προβολή της ΚΕΔΕ σχετικά με τις δράσεις της στην αντιμετώπιση του covid-19. Εντύπωση και αγανάκτηση προκαλεί το ότι ο πρόεδρος της ΚΕΔΕ απέκλεισε όλα τα αυτοδιοικητικά sites, «φροντίζοντας» συγκεκριμένα ηλεκτρονικά μέσα στα οποία -όπως όλα δείχνουν- επιθυμεί να γίνει αρεστός!

Για να πουν μια… καλή κουβέντα

Και εάν κάποιος δει τα sites (στην απόφαση που έχει αναρτηθεί στην «Διαύγεια») που είναι στη λίστα μπορεί εύκολα να καταλάβει ότι στόχος του προέδρου είναι να «ευχαριστήσει» συγκεκριμένους εκδότες οι οποίοι θα πουν μια… καλή κουβέντα όταν έρθει ο καιρός να εισπράξει από τον πρωθυπουργό την πολυπόθητη θέση του ευρωψηφοδέλτιο (όπως έλεγαν οι «κακές γλώσσες» που παρακολουθούν τις… πολιτικές του βλέψεις!).

Και σίγουρα δεν είναι καθόλου τυχαίο ότι στην κορυφή της λίστας βρίσκονται τα μέσα που ελέγχονται από τον Βαγγέλη ΜαρινάκηΤον κύριο Μαρινάκη «κερδίζει» μια εταιρεία με την επωνυμία mediatech.gr η οποία θα εισπράξει 14.440€.

«Φίλος» από τα παλιά

Με μία διαφορά όμως: Η mediatech εμφανίζεται ως site όμως δεν είναι ηλεκτρονικό μέσο ενημέρωσης αλλά διαφημιστική εταιρεία και μάλιστα σε στενή σχέση με την ΚΕΔΕ μια και σύμφωνα με το koinoniki.gr στις 24 Μαΐου 2018 η ΚΕΔΕ είχε ξανά προτιμήσει την Mediatech με συνολικά 148.390,00€. Το Διοικητικό Συμβούλιο της ΚΕΔΕ τότε, λαμβάνοντας υπόψη των υπ’ αριθμ. 362/25.4.2018, 409/10.5.2018 αποφάσεών του, καθώς και την πρόταση της αναδόχου εταιρείας «MEDIA TECH» για την οργάνωση και υλοποίηση ολοκληρωμένης διαφημιστικής εκστρατείας, με την επιλογή Μέσων Προβολής και Εκτίμησης Κόστους.

Βέβαια σύμφωνα με το έγγραφο η «λίστα… Παπαστεργίου» θα τεθεί, στην έγκριση του ΔΣ της ΚΕΔΕ αλλά ετεροχρονισμένα αφού οι διαφημίσεις ήδη τρέχουν!

Θα πάρουμε απαντήσεις;

Τα ερωτήματα πολλά και ευλόγως η κίνηση αυτή του προέδρου της ΚΕΔΕ έχει προκαλέσει πολλές αντιδράσεις:

  • Με ποιο κριτήριo ο κ. Παπαστεργίου επέλεξε τα συγκεκριμένα ΜΜΕ και γιατί αποκλείστηκαν τα υπόλοιπα μέσα ενημέρωσης;
  • Τι υπηρεσίες θα προσφέρει η Mediatech για να εισπράξει 14.440 ευρώ;
  • Με ποιο κριτήριο επιλέχθηκαν τα ποσά σε κάθε μέσο;
  • Ποιος ήταν ο λόγος του «κατεπείγοντος» για την απόφαση ανάθεσης, χωρίς καν την τυπική έγκριση του ΔΣ;
  • Ποιος ο λόγος που αποκλείστηκαν ειδικά τα ηλεκτρονικά μέσα ενημέρωσης που καλύπτουν θέματα της αυτοδιοίκησης;

Καλό θα ήταν ο πρόεδρος της ΚΕΔΕ να δώσει τις απαντήσεις στα ερωτήματα ώστε να μην υπάρχει… φωτιά, εκεί που κάποιοι εντόπισαν τον «καπνό»!

Δείτε το έγγραφο από τη «Διαύγεια»

ΚΑΤΕΒΑΣΤΕ ΤΟ APP ΤΟΥ NEWSBREAK

ΤΕΛΕΥΤΑΙΕΣ ΕΙΔΗΣΕΙΣ