Τετάρτη 20/10/2021

Μέσα Μαζικής Μεταφοράς: Ξεκίνησαν βάρδια οι «μυστικοί» επιβάτες σε Αθήνα και Πειραιά

Οι 50 κατάσκοποι των ΜΜΜ θα ελέγχουν και θα καταγράφουν οκτώ βασικούς δείκτες και ενίοτε θα συνομιλούν με επιβάτες

Σε λεωφορεία, τρόλεϊ, μετρό και τραμ ξεκίνησαν ήδη να επιβιβάζονται οι πενήντα «μυστικοί» επιβάτες, προκειμένου να αξιολογήσουν τις παρεχόμενες συγκοινωνιακές υπηρεσίες των Μέσων Μαζικής Μεταφοράς σε Αθήνα και Πειραιά, βάσει συγκεκριμένων κριτηρίων.

Πρόκειται για εργαζόμενους ιδιωτικής εταιρίας, οι οποίοι υποδύονται τους επιβάτες, πραγματοποιώντας δρομολόγια σε καθημερινή βάση, για διάστημα περίπου ενός μήνα. Εντύπωση προκαλεί, πάντως, το γεγονός ότι, σύμφωνα με τη σύμβαση που υπεγράφη προ ημερών μεταξύ του ΟΑΣΑ και της εταιρίας Global Link International Marketing Research, στους μυστικούς «επιβάτες» θα δοθούν και ΦΣΕ (Φορητές Συσκευές Ελέγχου), αν και δεν θα μπορούν να προβαίνουν σε ελέγχους κομίστρου.

Οι «μυστικοί» επιβάτες θα επιβιβάζονται σε λεωφορεία, τρόλεϊ, μετρό, ηλεκτρικό σιδηρόδρομο, τραμ, αλλά και στην αστική ζώνη του προαστιακού σιδηροδρόμου και θα ελέγχουν και θα καταγράφουν τους παρακάτω οκτώ βασικούς δείκτες:

  • τη διαθεσιμότητα
  • την προσβασιμότητα
  • το χρόνο μετακίνησης
  • το επίπεδο πληροφόρησης
  • την εξυπηρέτηση των επιβατών
  • την άνεση
  • την ασφάλεια
  • την επίδραση στο Περιβάλλον

Ειδικά σε ό,τι αφορά τα δρομολόγια, θα αξιολογούν τον προγραμματισμό, τη διάρκεια, τη στάση ή τον σταθμό, αν πρόκειται για μέσο σταθερής τροχιάς, τη διαδικασία επιβίβασης και αποβίβασης, το εσωτερικό οχημάτων και συρμών, την τήρηση των μέτρων προστασίας από τον κορωνοϊό, ενώ θα αξιολογούν και τον οδηγό και, όπως προκύπτει από τη σύμβαση, ενίοτε θα μιλούν και με επιβάτες.

Θα συγκεντρωθούν 1.000 μυστικές αξιολογήσεις

Συνολικά θα συγκεντρωθούν 1.000 μυστικές αξιολογήσεις σε συγκεκριμένα δρομολόγια των ΜΜΜ Αθήνας και Πειραιά, τα οποία θα επιλέξει ο ΟΑΣΑ. Η διάρκεια της υπηρεσίας, η οποία επίσης δόθηκε με ανάθεση, έχει υπολογιστεί σε 34 μέρες μαζί με την επεξεργασία των συνεντεύξεων, ενώ το κόστος του έργου συμπεριλαμβανομένου του ΦΠΑ είναι 19.840 ευρώ. Συγκεκριμένα θα πραγματοποιηθούν από 200 αξιολογήσεις σε Λεωφορεία, Τρόλεϊ: 200 και στη γραμμή 1 του μετρό (δηλαδή τον πρώην ηλεκτρικό), άλλες 200 συνολικά στις γραμμές 2 και 3 του μετρό και 200 στο τραμ.

Το έργο θα αναλάβουν συνολικά 50 ερευνητές σε καθημερινή βάση, με τη μεθοδολογία των μυστικών επισκέψεων – μετακινήσεων, ενώ, σύμφωνα με τη σύμβαση «το ερωτηματολόγιο θα διαφοροποιείται στα μέσα σταθερής και οδικής τροχιάς».

ΔΙΑΒΑΖΟΝΤΑΙ ΤΩΡΑ

Ακολουθήστε το newsbreak.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις.

Ακολουθήστε μας στο Youtube!

Μάθετε πρώτοι τι συμβαίνει στην Ελλάδα και τον κόσμο στο Google News του newsbreak. Ακολουθήστε το newsbreak σε Instagram, Facebook, Youtube, Viber και Twitter.

ΚΑΤΕΒΑΣΤΕ ΤΟ APP ΤΟΥ NEWSBREAK

ΔΕΙΤΕ ΕΠΙΣΗΣ

Σχολιαστε το αρθρο

Tο newsbreak.gr δημοσιεύει κάθε σχόλιο το οποίο είναι σχετικό με το θέμα στο οποίο αναφέρεται το άρθρο. Ο καθένας έχει το δικαίωμα να εκφράζει ελεύθερα τις απόψεις του. Ωστόσο, αυτό δε σημαίνει ότι υιοθετούμε τις απόψεις αυτές και διατηρούμε το δικαίωμα να μην δημοσιεύουμε συκοφαντικά ή υβριστικά σχόλια όπου τα εντοπίζουμε. Σε κάθε περίπτωση ο καθένας φέρει την ευθύνη των όσων γράφει και το newsbreak.gr ουδεμία νομική ή άλλα ευθύνη φέρει.

ΡΟΗ ΕΙΔΗΣΕΩΝ