ΑΡΧΙΚΗΕΛΛΑΔΑΈφοδος της ΕΛΑΣ και «λουκέτο» στο... «Υπουργείο Θεραπειών» στην Αράχωβα

Έφοδος της ΕΛΑΣ και «λουκέτο» στο… «Υπουργείο Θεραπειών» στην Αράχωβα

Αστυνομικοί έβαλαν λουκέτο στο κατάστημα των αρνητών

Μετά τον σάλο που προκλήθηκε από τα ρεπορτάζ των ΜΜΕ για το «Υπουργείο Θεραπειών» στην Αράχωβα, οι αστυνομικές αρχές κινητοποιήθηκαν και έκαναν έφοδο στο κατάστημα των αρνητών. 

Οι αυτοαποκαλούμενοι «Θεματοφύλακες του Συντάγματος», οι οποίοι κυκλοφορούν με οχήματα στα οποία έχουν προσθέσει την ένδειξη «Θεματοφυλακή», αλλά και με πλαστικοποιημένες ταυτότητες, λειτουργούσαν στην Αράχωβα κατάστημα με φυσικά σκευάσματα τα οποία θεραπεύουν όπως υποστηρίζουν τον… κορωνοϊό.

Μάλιστα, εντός του καταστήματος το οποίο έκανε και δωρεάν rapid test, υποστήριζαν ότι δεν ισχύει κανένα μέτρο για τον κορωνοϊό, ενώ οι συναλλαγές θα γίνονταν με δικό τους νόμισμα.

Ωστόσο μετά την έφοδο των αστυνομικών, στο περιβόητο «Ministry of Remedies» μπήκε τελικά λουκέτο.

Ακολουθήστε το newsbreak.gr

ΡΟΗ ΕΙΔΗΣΕΩΝ

Διαβάστε ακόμα

ΔΗΜΟΦΙΛΗ

ΕΝΗΜΕΡΩΣΟΥ
ΕΓΚΥΡΑ ΚΑΙ
ΕΓΚΑΙΡΑ
Εγγράψου στα κανάλια
ενημέρωσης του Newsbreak

Διαβάστε επίσης