Πέταξαν δυναμιτάκια δίπλα στην διευθύντρια που μιλούσε στον αέρα εκπομπής

«Εσείς οι δημοσιογράφοι τα διογκώνετε» είπε και στη συνέχεια έσκασαν δίπλα της δυναμιτάκια

Must Read

Μετά τα απίστευτα περιστατικά που εκτυλίχθηκαν στο 2ο ΕΠΑΛ Πάτρας, το οποίο μετατράπηκε σε πεδίο μάχης, με καπνογόνα και συμπλοκές, ακόμα ένα περιστατικό σε ζωντανή μετάδοση έρχεται να επιβεβαιώσει ότι η κατάσταση που επικρατεί είναι… ανεξέλεγκτη!

Τη στιγμή που η Διευθύντρια του 2ου ΕΠΑΛ Πάτρας μιλούσε στην εκπομπή Tlive και ισχυριζόταν ότι οι δημοσιογράφοι «διογκώνουν» τα πράγματα, ένας μαθητής πέρασε δίπλα της και την έσπρωξε εριστικά, ενώ λίγα δευτερόλεπτα μετά, ομάδα μαθητών πέταξε δυναμιτάκια σε κάδο που βρισκόταν δίπλα της. 

«Τα βιντεάκια μπορεί να είναι και κατασκευασμένα, η τεχνολογία έχει προχωρήσει» δήλωσε για τα βίντεο που αναρτήθηκαν στο διαδίκτυο από μαθητές να καίνε θρανία και να πετούν καπνογόνα μέσα στους διαδρόμους. Την ίδια ώρα, η Διευθύντρια στρέφεται κατά των μαθητών που καταγράφουν, καθώς όπως λέει η χρήση κινητών απαγορεύεται στο σχολείο…

https://www.youtube.com/watch?v=dOURixJW17k

Ακολουθήστε το newsbreak.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις τελευταίες & σημαντικές ειδήσεις.

Ακολουθήστε το newsbreak.gr στο κανάλι μας στο YouTube για να είστε πάντα ενημερωμένοι.

Ακολουθήστε το newsbreak.gr στο κανάλι μας στο Viber για να είστε πάντα ενημερωμένοι.

Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, στο newsbreak.gr

Tο newsbreak.gr δημοσιεύει κάθε σχόλιο το οποίο είναι σχετικό με το θέμα στο οποίο αναφέρεται το άρθρο. Ο καθένας έχει το δικαίωμα να εκφράζει ελεύθερα τις απόψεις του. Ωστόσο, αυτό δε σημαίνει ότι υιοθετούμε τις απόψεις αυτές και διατηρούμε το δικαίωμα να μην δημοσιεύουμε συκοφαντικά ή υβριστικά σχόλια όπου τα εντοπίζουμε. Σε κάθε περίπτωση ο καθένας φέρει την ευθύνη των όσων γράφει και το newsbreak.gr ουδεμία νομική ή άλλη ευθύνη φέρει.

ΠΡΟΣΘΗΚΗ ΣΧΟΛΙΟΥ

εισάγετε το σχόλιό σας!
Πληκτρολογήστε το όνομα σας

Περισσότερα Βίντεο

Latest News

Διαβάζονται τώρα

More Articles Like This