ΑΡΧΙΚΗΕΛΛΑΔΑΣοκ στο νοσοκομείο της Λαμίας: 61χρονος με κορωνοϊό αυτοκτόνησε πηδώντας στο κενό

Σοκ στο νοσοκομείο της Λαμίας: 61χρονος με κορωνοϊό αυτοκτόνησε πηδώντας στο κενό

Παραλίγο να πέσει μαζί του και μια νοσηλεύτρια που προσπάθησε να τον εμποδίσει

Τραγικές στιγμές έζησαν το πρωί όσοι βρίσκονταν στο Γενικό Νοσοκομείο της Λαμίας βλέποντας έναν 61χρονο να πηδά στο κενό από τον δεύτερο όροφο και να δίνει τέρμα στη ζωή του.

Σύμφωνα με το LamiaReport, ο αυτόχειρας είχε εισαχθεί στο «Πέτρινο», την κλινική covid, έχοντας διαγνωστεί με κορωνοϊό, ενώ είχε και άλλα σοβαρά προβλήματα υγείας.

Το υγειονομικό προσωπικό προσπάθησε να του αλλάξει γνώμη και να τον εμποδίσει και λίγο έλειψε να πέσει με τον 61χρονο στο κενό και μια νοσηλεύτρια, η οποία προσπαθούσε να τον μεταπείσει κρατώντας τον μέχρι την τελευταία στιγμή.

Ο άνδρας ωστόσο πήδηξε και λίγη ώρα αργότερα, εξέπνευσε στα Επείγοντα του ΓΝ Λαμίας, όπου είχε μεταφερθεί μετά την πτώση του.

Ακολουθήστε το newsbreak.gr

ΡΟΗ ΕΙΔΗΣΕΩΝ

Διαβάστε ακόμα

ΔΗΜΟΦΙΛΗ

ΕΝΗΜΕΡΩΣΟΥ
ΕΓΚΥΡΑ ΚΑΙ
ΕΓΚΑΙΡΑ
Εγγράψου στα κανάλια
ενημέρωσης του Newsbreak

Διαβάστε επίσης