ΑΡΧΙΚΗΕΛΛΑΔΑΚλειστή η Λεωφόρος Αθηνών: Έσπασε αγωγός της ΕΥΔΑΠ!

Κλειστή η Λεωφόρος Αθηνών: Έσπασε αγωγός της ΕΥΔΑΠ!

Μεγάλη κίνηση στο ρεύμα προς Ασπρόπυργο

Μεγάλο κυκλοφορικό πρόβλημα έχει δημιουργηθεί στη Λεωφόρο Αθηνών (Καβάλας), λόγω προβλήματος σε έναν κεντρικό αγωγό της ΕΥΔΑΠΔυσκολίες στη μετακίνηση τους αντιμετωπίζουν όσοι οδηγοί κινούνται προς Κόρινθο, μπροστά απο το Δαφνί.

Τουλάχιστον μέχρι τις 10:00 η κυκλοφορία θα διεξάγεται μόνο από μία λωρίδα. Ήδη το μποτιλιάρισμα έχει φτάσει μέχρι το ύψος Χαϊδαρίου. Ως μια κάποια εναλλακτική προτείνεται η περιφερειακή Αιγάλεω. Επιτόπου προσπαθεί ήδη από τη νύχτα συνεργείο της ΕΥΔΑΠ για αποκασταση του προβλήματος. Οι οδηγοί καλούνται να προτιμήσουν άλλη οδό. Όπως εξήγησε ο σύμβουλος οδικής ασφάλειας της περιφέρειας Αττικής, Κίμων Λογοθέτης, τα έργα για την αποκατάσταση της θραύσης του αγωγού διεξάγονταν όλο το βράδυ αλλά δεν είχαν τελειώσει μέχρι το πρωί. 

Ακολουθήστε το newsbreak.gr

ΡΟΗ ΕΙΔΗΣΕΩΝ

Διαβάστε ακόμα

ΔΗΜΟΦΙΛΗ

ΕΝΗΜΕΡΩΣΟΥ
ΕΓΚΥΡΑ ΚΑΙ
ΕΓΚΑΙΡΑ
Εγγράψου στα κανάλια
ενημέρωσης του Newsbreak

Διαβάστε επίσης