Πρώην διευθυντής ασφάλειας ΤΡΑΙΝΟΣΕ: «Μέχρι τις 11 το βράδυ ο σταθμάρχης ήταν με δύο έμπειρους συναδέλφους του»

«Γιατί δεν περίμεναν να περάσει το εμπορικό τρένο;», αναρωτήθηκε

Must Read

Την αποκάλυψη ότι στις 28 Φεβρουαρίου δύο σταθμάρχες ήταν στην απογευματινή βάρδια, από τις 2 το μεσημέρι μέχρι τις 11 το βράδυ και ο 59χρονος ήταν μόνος του στην μοιραία βραδινή βάρδια έκανε ο πρώην διευθυντής ασφαλείας της ΤΡΑΙΝΟΣΕ, Χρήστος Ρετσινάς. 

Μιλώντας στην ΕΡΤ, ο κ. Ρετσινάς ανέφερε:

«Έλεγξα την πληροφορία και εκείνο που αποδεικνύεται είναι ότι η απογευματινή βάρδια ήταν με δύο σταθμάρχες, οι οποίοι δούλευαν από τις 14:00 μέχρι τις 23:00».

Ωστόσο, αυτό που αναρωτιέται είναι γιατί οι δύο σταθμάρχες, που ήταν πιο έμπειροι, δεν περίμεναν να περάσει η εμπορική αμαξοστοιχία και να έφευγαν μετά.

«Τώρα η επιτροπή θα ψάξει να δει γιατί αυτοί που ήταν μέχρι τις 23:00 δεν περίμεναν να φύγει – αφού ο άλλος ήταν άπειρος – και το Intercity 62. Αυτό είναι ένα μεγάλο ερώτημα και ένα μεγάλο ερώτημα είναι γιατί να μην είχαμε στην απογευματινή βάρδια τον εν λόγω σταθμάρχη που ήταν άπειρος και στη νυχτερινή να είχαμε τον έμπειρο;».

Παράλληλα, ο κ. Ρετσινάς αναρωτήθηκε γιατί ο μηχανοδηγός δεν σταμάτησε όταν δεν έλαβε απάντηση στην ερώτηση αν ήταν στις σωστές ράγες.

«Ο εν λόγω σταθμάρχης έχει δώσει στον ρυθμιστή κυκλοφορίας του ΟΣΕ – ο οποίος συμπληρώνει τον γραφικό πίνακα που συμπληρώνουν τα τρένα, τις διασταυρώσεις, τις καθυστερήσεις κλπ – ότι φεύγει από την άνοδο, ότι φεύγει κανονικά. Αυτό είναι σημειωμένο στην Καρόλου[…] Τώρα βγήκε ότι ο μηχανοδηγός του είπε είμαι στην κάθοδο, “είμαι καλά;” και δεν έπαιρνε απάντηση και κακώς συνέχιζε. Θα έπρεπε ακαριαία να είχε πεδήσει την αμαξοστοιχία και να είχε ειδοποιήσει και να φώναζε από τα ραδιοτηλέφωνα και το κατερχόμενο τρένο για να τον ακούσουν οι μηχανοδηγοί» τόνισε.

Ο ίδιος σημείωσε πως αν υπήρχε το κέντρο δευτεροβάθμιου ελέγχου κυκλοφορίας των τρένων που λειτουργούσε μέχρι τα τέλη του 2020 στο κέντρο της Αθήνας, «δεν υπήρχε περίπτωση να μην προλάβουμε λάθος σταθμάρχη».

Τέλος, αναφέρθηκε και σε ένα άχρηστο σύστημα που έχει τοποθετηθεί το οποίο δεν δείχνει σε ποια γραμμή είναι το τρένο.

«Θεώρησε η ΤΡΑΙΝΟΣΕ ότι το θέμα της ασφάλειας – πολύ κακώς για μένα – είναι θέμα του ΟΣΕ αποκλειστικά και των συστημάτων και έβαλε ένα δικό της υποτίθεται σύστημα παρακολούθησης της κυκλοφορίας, όχι της ασφάλειας, το οποίο με GPS στις μηχανές δείχνει πού είναι το τρένο. Αυτό από πλευράς ασφάλειας είναι άχρηστο.

Μου δείχνει ότι τώρα στη Θήβα, μετά μετακινείται η κουκίδα προς τη Λιβαδειά. Δεν μου δείχνει σε ποια γραμμή πάει το τρένο και αν έρχεται το άλλο κατερχόμενο και πρόκειται να συγκρουστούν. Γιατί αν το έδειχνε αυτό το σύστημα της ΤΡΑΙΝΟΣΕ θα έπρεπε να είχαν ειδοποιήσει τους μηχανοδηγούς να σταματήσουν τα τρένα» κατέληξε.

Δείτε τις δηλώσεις του:







Ακολουθήστε το newsbreak.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις τελευταίες & σημαντικές ειδήσεις.

Ακολουθήστε το newsbreak.gr στο κανάλι μας στο YouTube για να είστε πάντα ενημερωμένοι.

Ακολουθήστε το newsbreak.gr στο κανάλι μας στο Viber για να είστε πάντα ενημερωμένοι.

Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, στο newsbreak.gr

Tο newsbreak.gr δημοσιεύει κάθε σχόλιο το οποίο είναι σχετικό με το θέμα στο οποίο αναφέρεται το άρθρο. Ο καθένας έχει το δικαίωμα να εκφράζει ελεύθερα τις απόψεις του. Ωστόσο, αυτό δε σημαίνει ότι υιοθετούμε τις απόψεις αυτές και διατηρούμε το δικαίωμα να μην δημοσιεύουμε συκοφαντικά ή υβριστικά σχόλια όπου τα εντοπίζουμε. Σε κάθε περίπτωση ο καθένας φέρει την ευθύνη των όσων γράφει και το newsbreak.gr ουδεμία νομική ή άλλη ευθύνη φέρει.

ΠΡΟΣΘΗΚΗ ΣΧΟΛΙΟΥ

εισάγετε το σχόλιό σας!
Πληκτρολογήστε το όνομα σας

Περισσότερα Βίντεο

Latest News

Διαβάζονται τώρα

More Articles Like This