Κίνδυνος-θάνατος τα κλαδιά στο σιδηροδρομικό δίκτυο! Οι μηχανοδηγοί εκπέμπουν «SOS»

Στα -δίκαια- αιτήματά τους, οι μηχανοδηγοί λαμβάνουν ως απάντηση την αστεία δικαιολογία πως οι αρμόδιες υπηρεσίες δεν βρίσκουν... άτομα για να καθαριστεί ο σιδηρόδρομος!

Must Read

Συνεχίζονται οι καταγγελίες για την κατάσταση στην οποία βρίσκεται το σιδηροδρομικό δίκτυο της χώρας, με τους μηχανοδηγούς να αναφέρουν πως κατά την τελευταία εβδομάδα ακινητοποιήθηκαν τέσσερις αμαξοστοιχίες λόγω… κλαδιών!

Οι νέες σοβαρές καταγγελίες για τις συνθήκες κάτω από τις οποίες εκτελούν τα δρομολόγιά τους προχωρούν οι μηχανοδηγοί του σιδηροδρόμου, γίνονται με αφορμή τη χθεσινή ακινητοποίηση επιβατικής αμαξοστοιχίας στην Κατερίνη, υπογραμμίζοντας ότι σχεδόν σε καθημερινή βάση καλούνται να αντιμετωπίσουν ανάλογα ζητήματα που εγκυμονούν κινδύνους τόσο για την ασφάλεια των εργαζομένων, όσο και των επιβατών.

Όπως αναφέρουν σχετικά, το περιστατικό με την επιβατική αμαξοστοιχία που ακινητοποιήθηκε μεταξύ Κορινού και Κατερίνη με 58 επιβάτες και με προορισμό τη Λάρισα από τη Θεσσαλονίκη, είναι «η σταγόνα στον ωκεανό». Χαρακτηριστικές, εξάλλου, είναι και οι εικόνες όπου βλέπουμε πως ο υαλοπίνακας στην καμπίνα μηχανοδήγησης έχει ραγίσει από τα κλαδιά τα οποία έπεφταν στη γραμμή, εξαιτίας των ισχυρών ανέμων και της βροχόπτωσης.

Οι μηχανοδηγοί αποφάσισαν να ακινητοποιήσουν αρχικά την αμαξοστοιχία και κατόπιν να προχωρήσουν με πολύ χαμηλές ταχύτητες προς τον σταθμό της Κατερίνης, όπου όλοι οι επιβάτες αναχώρησαν με προορισμό τη Λάρισα, ενώ χρειάστηκε η συνδρομή μηχανής βοηθείας, ώστε να επιστρέψει ο συρμός πίσω στη Θεσσαλονίκη.

Ούτε σταθμάρχης, ούτε κλειδούχος…

Οπως αναφέρει το thesstoday.gr, σύμφωνα με πολύ καλά ενημερωμένες πηγές, στη συγκεκριμένη γραμμή του σιδηροδρομικού σταθμού Κατερίνης δεν υπάρχει ούτε σταθμάρχης, ούτε κλειδούχος, ενώ οι μηχανοδηγοί αναγκάστηκαν να προχωρήσουν χωρίς έλξη και χωρίς ρεύμα εξαιτίας βραχυκυκλώματος.

Κατά τις ίδιες πληροφορίες το πρόβλημα με τον καθαρισμό των γραμμών του σιδηροδρομικού δικτύου είναι τόσο σοβαρό, που μάλιστα οι εργαζόμενοι έχουν φτάσει στο σημείο να αποστείλουν από επιστολές μέχρι και εξώδικα προς την Hellenic Train, καθώς μόνο την τελευταία εβδομάδα, ακινητοποιήθηκαν ακόμη τέσσερις αμαξοστοιχίες! Ωστόσο, τα αιτήματά τους δεν εισακούγονται, επισημαίνοντας ότι η απάντηση που λαμβάνουν είναι πως οι αρμόδιες υπηρεσίες δεν… βρίσκουν άτομα για να καθαριστεί το σιδηροδρομικό δίκτυο, καθώς και ότι αργεί ο διαγωνισμός για την ανάληψη καθηκόντων από ενδιαφερόμενο εργολάβο.

Σε σχετική ανάρτηση προέβη σήμερα και πρόεδρος των μηχανοδηγών Κώστας Γενηδούνιας, αναφέροντας τα ακόλουθα: «Γιατί φωνάζεις κάθε μέρα, δεν κουράστηκες επιτέλους; Μου λένε πολλοί φίλοι. Όχι δεν κουράστηκα. Και είναι απογοητευτικό ότι ο σιδηρόδρομος καθημερινά απαξιώνεται, μέρα με την μέρα. Δουλεύω κάθε μέρα και τα ζω μαζί με τους συναδέλφους μου και νοιώθουμε ΟΡΓΗ όλοι. Η εικόνα μέσα απο το “γραφείο” των μηχανοδηγών, χτες. Καλημέρα.»

*πηγή φωτο: thesstoday.gr, Facebook

  • Δείτε σχετικό ρεπορτάζ:

Ακολουθήστε το newsbreak.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις τελευταίες & σημαντικές ειδήσεις.

Ακολουθήστε το newsbreak.gr στο κανάλι μας στο YouTube για να είστε πάντα ενημερωμένοι.

Ακολουθήστε το newsbreak.gr στο κανάλι μας στο Viber για να είστε πάντα ενημερωμένοι.

Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, στο newsbreak.gr

Tο newsbreak.gr δημοσιεύει κάθε σχόλιο το οποίο είναι σχετικό με το θέμα στο οποίο αναφέρεται το άρθρο. Ο καθένας έχει το δικαίωμα να εκφράζει ελεύθερα τις απόψεις του. Ωστόσο, αυτό δε σημαίνει ότι υιοθετούμε τις απόψεις αυτές και διατηρούμε το δικαίωμα να μην δημοσιεύουμε συκοφαντικά ή υβριστικά σχόλια όπου τα εντοπίζουμε. Σε κάθε περίπτωση ο καθένας φέρει την ευθύνη των όσων γράφει και το newsbreak.gr ουδεμία νομική ή άλλη ευθύνη φέρει.

ΠΡΟΣΘΗΚΗ ΣΧΟΛΙΟΥ

εισάγετε το σχόλιό σας!
Πληκτρολογήστε το όνομα σας

Περισσότερα Βίντεο

Latest News

Διαβάζονται τώρα

More Articles Like This