ΟΣΕ: «Καμπανάκι» για τις ελλείψεις 

Πέντε ζητήματα ασφαλείας έθεσαν στη ΡΑΣ οι εργαζόμενοι στα τρένα, κάνοντας λόγο για συνθήκες οριακής λειτουργίας

Must Read

Πέντε ζητήματα κεφαλαιώδους σημασίας για την ομαλή και ασφαλή διεξαγωγή του σιδηροδρομικού έργου στην Ελλάδα έθεσαν οι εργαζόμενοι στον ΟΣΕ κατά τη συνάντηση που είχαν με στελέχη της Ρυθμιστικής Αρχής Σιδηροδρόμων. Η διοίκηση της ανεξάρτητης Αρχής δεσμεύτηκε να τα θέσει στην πολιτική ηγεσία του υπουργείου Υποδομών και Μεταφορών.

Για τους εργαζομένους, κομβική σημασία έχουν οι ελλείψεις προσωπικού στον ΟΣΕ. Οπως εξήγησε ο πρόεδρος του σωματείου κ. Τσικαλάκης, οι συνεχείς μειώσεις του προσωπικού σε κρίσιμες ειδικότητες βαίνουν αυξανόμενες εξαιτίας των εκατοντάδων συνταξιοδοτήσεων. Οι συνέπειες, όπως επισήμαναν οι εργαζόμενοι, είναι σύνθετες και εξαιρετικά αρνητικές. Υποστήριξαν ότι θέτουν το σιδηροδρομικό έργο σε συνθήκες οριακής λειτουργίας και παράλληλα ανακόπτουν τη μεταφορά τεχνογνωσίας στο νέο προσωπικό.

Ισόπεδες σιδηροδρομικές διαβάσεις

Τα συνεχή συμβάντα, τα δυστυχήματα και τα ατυχήματα που λαμβάνουν χώρα στις ισόπεδες διαβάσεις τέθηκαν επίσης στη συνάντηση των δύο πλευρών. Η πρόεδρος της Ρυθμιστικής Αρχής Σιδηροδρόμων κυρία Τσιαπαρίκου επισήμανε τις παρεμβάσεις που έχει πραγματοποιήσει η Αρχή για το μεγάλο ζήτημα της ασφαλούς διέλευσης των ισόπεδων σιδηροδρομικών διαβάσεων και δεσμεύτηκε ότι θα επαναφέρει επικαιροποιημένη τη δέσμη προτάσεων χαμηλού κόστους που είχε υποβάλει προς τον ΟΣΕ και την πολιτική ηγεσία του υπουργείου Υποδομών και Μεταφορών.

Παρέμβαση για την απαρέγκλιτη τήρηση του Γενικού Κανονισμού Κίνησης

Ιδιαίτερης σημασίας ήταν η συζήτηση για την απαρέγκλιτη τήρηση του Γενικού Κανονισμού Κίνησης (ΓΚΚ), που αποτελεί μία πολύ σημαντική αρμοδιότητα της ΡΑΣ. Η πρόεδρος της Αρχής ενημέρωσε τους εκπροσώπους των εργαζομένων για τις αυστηρές συστάσεις που έχει απευθύνει σε όλη τα εμπλεκόμενα μέρη, ούτως ώστε να εφαρμόζεται ορθώς και χωρίς παρεκκλίσεις ο ΓΚΚ, υπενθυμίζοντας ότι η Αρχή έχει ήδη επιβάλει βαριά πρόστιμα στις εταιρίες που επέδειξαν μη συμμόρφωση με το κανονιστικό πλαίσιο ασφαλείας.

Ελαστικές σχέσεις εργασίας & ασφάλεια

Οι εκπρόσωποι του Σωματείου Εργαζομένων έθεσαν στη διοίκηση της ΡΑΣ ακόμη ένα μεγάλο ζήτημα, από το οποίο κρίνεται όχι μόνο η εργασιακή ασφάλεια της σιδηροδρομικής οικογένειας, αλλά η ορθή και ασφαλής εκτέλεση του σιδηροδρομικού έργου. Το Σωματείο ζήτησε την παρέμβαση της Αρχής προκειμένου να μπει τέλος στις ελαστικές σχέσεις εργασίας, όπως είναι οι συμβάσεις ορισμένου χρόνου και η απασχόληση με δελτίο παροχής υπηρεσιών.

Ανάταξη του σιδηροδρομικού δικτύου

Στη συνάντηση έγινε ειδική αναφορά στα ζητήματα των διεταιρικών συμβάσεων του Διαχειριστή Υποδομής με τη σιδηροδρομική εταιρεία Hellenic Train, που διαχειρίζεται το σιδηροδρομικό επιβατικό έργο στην Ελλάδα. Οι εργαζόμενοι κατέθεσαν λεπτομερώς τις απόψεις για την ανάταξη και τη συντήρηση του σιδηροδρομικού δικτύου της χώρας, η οποία αποτελεί μία από τις σοβαρότερες παραμέτρους για να ενισχυθούν η ασφάλεια και η ποιότητα του σιδηροδρομικού έργου. Η κυρία Τσιαπαρίκου ανέφερε, από την πλευρά της, ότι η ανάταξη και η συντήρηση του δικτύου δεν μπορεί να περιμένουν.

Ακολουθήστε το newsbreak.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις τελευταίες & σημαντικές ειδήσεις.

Ακολουθήστε το newsbreak.gr στο κανάλι μας στο YouTube για να είστε πάντα ενημερωμένοι.

Ακολουθήστε το newsbreak.gr στο κανάλι μας στο Viber για να είστε πάντα ενημερωμένοι.

Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, στο newsbreak.gr

Tο newsbreak.gr δημοσιεύει κάθε σχόλιο το οποίο είναι σχετικό με το θέμα στο οποίο αναφέρεται το άρθρο. Ο καθένας έχει το δικαίωμα να εκφράζει ελεύθερα τις απόψεις του. Ωστόσο, αυτό δε σημαίνει ότι υιοθετούμε τις απόψεις αυτές και διατηρούμε το δικαίωμα να μην δημοσιεύουμε συκοφαντικά ή υβριστικά σχόλια όπου τα εντοπίζουμε. Σε κάθε περίπτωση ο καθένας φέρει την ευθύνη των όσων γράφει και το newsbreak.gr ουδεμία νομική ή άλλη ευθύνη φέρει.

ΠΡΟΣΘΗΚΗ ΣΧΟΛΙΟΥ

εισάγετε το σχόλιό σας!
Πληκτρολογήστε το όνομα σας

Περισσότερα Βίντεο

Latest News

Διαβάζονται τώρα

More Articles Like This