ΑΡΧΙΚΗΕΛΛΑΔΑΣυναγερμός στον ΟΣΕ: «Έπεσε» το σύστημα τηλεδιοίκησης

Συναγερμός στον ΟΣΕ: «Έπεσε» το σύστημα τηλεδιοίκησης

Καταγγελία για δολιοφθορά - Άγνωστοι έκοψαν τα καλώδια

Άλλο ένα σοβαρότατο περιστατικό που αφορά στο σύστημα τηλεδιοίκησης του ΟΣΕ, σημειώθηκε το απόγευμα της Κυριακής.

Σύμφωνα με την καταγγελία του προέδρου του ΟΣΕ έγινε δολιοφθορά στο σύστημα τηλεδιοίκησης, όταν άγνωστοι έκοψαν τα καλώδια μεταξύ Μενιδίου και Δεκελείας, μήκους δύο χιλιομέτρων.

Το σύστημα του κέντρου ελέγχου «κοκκίνησε» και δεν ήταν ορατή η κίνηση των συρμών θέτοντας σε κίνδυνο την ασφάλεια της διαδρομής Αθήνα-Θεσσαλονίκη.

Τελικά αποφασίστηκε ο έλεγχος της κίνησης να γίνει με την επικοινωνία σταθμάρχη με μηχανοδηγό!

Ο πρόεδρος του ΟΣΕ έκανε καταγγελία στο Αστυνομικό Τμήμα Ψυχικού κατά παντός υπευθύνου και για δολιοφθορά των συστημάτων σηματοδότησης και τηλεδιοίκησης που έχουν σχέση με την ασφάλεια κίνησης των συρμών.

ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΕΠΙΣΗΣ

Το πρωί της Δευτέρας κατέθεσε τον σχετικό φάκελο και στον Εισαγγελέα Πρωτοδικών.

Ακολουθήστε το newsbreak.gr

ΡΟΗ ΕΙΔΗΣΕΩΝ

Διαβάστε ακόμα

ΔΗΜΟΦΙΛΗ

ΕΝΗΜΕΡΩΣΟΥ
ΕΓΚΥΡΑ ΚΑΙ
ΕΓΚΑΙΡΑ
Εγγράψου στα κανάλια
ενημέρωσης του Newsbreak

Διαβάστε επίσης