Δίχως τέλος το «ράλι» της ακρίβειας στα καύσιμα – «Φωτιά» στην αμόλυβδη μία «ανάσα» πριν από το Πάσχα

Must Read

Μόλις λίγες ημέρες έχουν μείνει για την «έξοδο» των εκδρομέων, ενόψει Πάσχα και το «ράλι» της ακρίβειας στα καύσιμα, δείχνει να μην έχει τέλος.

Με βάση τα τελευταία στοιχεία του Παρατηρητηρίου Τιμών του Υπ. Ανάπτυξης η μέση τιμή της απλής αμόλυβδης βενζίνης πανελλαδικά ήταν την Τρίτη στα 1,97 ευρώ έχοντας καταγράψει ήδη μία άνοδο περίπου 0,15 ευρώ από τον Φεβρουάριο. Στο τελευταίο ημερήσιο δελτίο τιμών του υπ. Ανάπτυξης που δημοσιεύθηκε χθες, η υψηλότερη μέση τιμή καταγράφηκε στις Κυκλάδες με 2,19 ευρώ ανά λίτρο κι ακολουθούσαν τα Δωδεκάνησα με 2,12 ευρώ και Κεφαλονιά και Λευκάδα με 2,04 ευρώ. Η χαμηλότερη μέση τιμή καταγράφηκε στην Θεσσαλονίκη εται με 1,93 ευρώ ανά λίτρο.

Την ίδια ώρα, η τιμή του πετρελαίου Brent από τα περίπου 76 δολάρια το βαρέλι στις αρχές του 2024, βρέθηκε στα 85 δολάρια στα τέλη Μαρτίου και προ ημερών, στην κορύφωση της αγωνίας για το χτύπημα του Ιράν στο Ισραήλ, ξεπέρασε τα 91 δολάρια, ενώ την Τετάρτη κυμαινόταν γύρω στα 88 δολάρια.

Όπως εξηγεί η Μαρία Ζιάγκα, Πρόεδρος της Ένωσης Βενζινοπωλών Αττικής, ούτε οι πρατηριούχοι μπορούν να εξηγήσουν τις αντίθετες πορείες οι τιμές σε βενζίνη και πετρέλαιο. «Περιέργως, πέφτει το πετρέλαιο και ανεβαίνει η βενζίνη. Αυτό δεν μπορεί να εξηγηθεί. Για δύο χρόνια ο κλάδος έχει πλαφόν, δηλαδή είναι κλειδωμένο το ποσοστό κέρδους. Και τρία ευρώ να πάει το λίτρο της βενζίνης, εγώ το ίδιο ποσοστό κέρδους θα έχω, εφόσον υπάρχει πλαφόν», ανέφερε χαρακτηριστικά και συνέχισε:

«Για να μπορέσω να αλλάξω τις τιμές, πρέπει να έχω το τιμολόγιο, που το παίρνω από την εταιρεία μου κι εκείνη από τα διυλιστήρια. Άρα πού διαμορφώνονται οι τιμές; Διυλιστήρια και Υπουργείο Ανάπτυξης, εκεί πρέπει να απευθυνθούμε. Εμείς είμαστε ο τελευταίος τροχός της αμάξης. Πόσες φορές έχω διαμαρτυρηθεί για τιμές, κάτω από τη χονδρική των διυλιστηρίων;».

Η ίδια ξεκαθάρισε πως ο κλάδος παλεύει για να επιβιώσει, ενώ επεσήμανε πως από την τιμή που πληρώνει ο οδηγός για να «γεμίσει» το όχημά του, το 60% είναι φόρος. «Η μπάλα δεν είναι στα χέρια μας. Όσο ανεβαίνει η βενζίνη εγώ χάνω λίτρα. Ο κλάδος παλεύει αυτή τη στιγμή», κατέληξε.

Ακολουθήστε το newsbreak.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις τελευταίες & σημαντικές ειδήσεις.

Ακολουθήστε το newsbreak.gr στο κανάλι μας στο YouTube για να είστε πάντα ενημερωμένοι.

Ακολουθήστε το newsbreak.gr στο κανάλι μας στο Viber για να είστε πάντα ενημερωμένοι.

Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, στο newsbreak.gr

Tο newsbreak.gr δημοσιεύει κάθε σχόλιο το οποίο είναι σχετικό με το θέμα στο οποίο αναφέρεται το άρθρο. Ο καθένας έχει το δικαίωμα να εκφράζει ελεύθερα τις απόψεις του. Ωστόσο, αυτό δε σημαίνει ότι υιοθετούμε τις απόψεις αυτές και διατηρούμε το δικαίωμα να μην δημοσιεύουμε συκοφαντικά ή υβριστικά σχόλια όπου τα εντοπίζουμε. Σε κάθε περίπτωση ο καθένας φέρει την ευθύνη των όσων γράφει και το newsbreak.gr ουδεμία νομική ή άλλη ευθύνη φέρει.

ΠΡΟΣΘΗΚΗ ΣΧΟΛΙΟΥ

εισάγετε το σχόλιό σας!
Πληκτρολογήστε το όνομα σας

Περισσότερα Βίντεο

Latest News

Διαβάζονται τώρα

More Articles Like This