ΑΡΧΙΚΗΕΛΛΑΔΑΣυναγερμός στην ΕΛΑΣ: Τηλεφώνημα για βόμβα στο Εφετείο

Συναγερμός στην ΕΛΑΣ: Τηλεφώνημα για βόμβα στο Εφετείο

Στο Εφετείο Αθηνών σπεύδουν αυτή την ώρα δυνάμεις του Τμήματος Εξουδετέρωσης Εκρηκτικών Μηχανισμών (ΤΕΕΜ) καθώς νωρίτερα έγινε τηλεφώνημα πως έχει τοποθετηθεί βόμβα.

Συγκεκριμένα, περίπου στις 10.30 άγνωστος κάλεσε στην «Εφημερίδα των Συντακτών» και ισχυρίστηκε ότι τοποθετήθηκε βόμβα!

Μάλιστα έδωσε και προθεσμία λέγοντας πως θα εκραγεί σε μία ή δύο ώρες!

 

Ακολουθήστε το newsbreak.gr

ΡΟΗ ΕΙΔΗΣΕΩΝ

Διαβάστε ακόμα

ΔΗΜΟΦΙΛΗ

ΕΝΗΜΕΡΩΣΟΥ
ΕΓΚΥΡΑ ΚΑΙ
ΕΓΚΑΙΡΑ
Εγγράψου στα κανάλια
ενημέρωσης του Newsbreak

Διαβάστε επίσης