ΑΡΧΙΚΗΕΛΛΑΔΑΑνατίναξαν ΑΤΜ στην Αγία Παρασκευή κι εξαφανίστηκαν με 40.000 ευρώ!

Ανατίναξαν ΑΤΜ στην Αγία Παρασκευή κι εξαφανίστηκαν με 40.000 ευρώ!

Η γνωστή μέθοδος των ανατινάξεων ΑΤΜ από κλέφτες καλά κρατεί και αυτή τη φορά η λεία ήταν 40.000 ευρώ!

Σύμφωνα με την αστυνομία, λίγο μετά τις 03:00, άγνωστοι ανατίναξαν ΑΤΜ που βρίσκεται μπροστά από σούπερ μάρκετ, στην οδό Ελευθερίου Βενιζέλου, στην περιοχή της Αγίας Παρασκευής και έγιναν καπνός, έχοντας αρπάξει 40.000 ευρώ! Αμέσως μετά, οι δράστες αφαίρεσαν τις κασετίνες με τα χρήματα και τράπηκαν σε φυγή, ενώ από την σφοδρότητα της έκρηξης προκλήθηκαν ζημιές στην πρόσοψη του σούπερ μάρκετ και σε σταθμευμένο αυτοκίνητο.

Η αστυνομία διενεργεί έρευνες για τον εντοπισμό και τη σύλληψη των δραστών.

Ακολουθήστε το newsbreak.gr

ΡΟΗ ΕΙΔΗΣΕΩΝ

Διαβάστε ακόμα

ΔΗΜΟΦΙΛΗ

ΕΝΗΜΕΡΩΣΟΥ
ΕΓΚΥΡΑ ΚΑΙ
ΕΓΚΑΙΡΑ
Εγγράψου στα κανάλια
ενημέρωσης του Newsbreak

Διαβάστε επίσης