Στην Ζώνη του Λυκόφωτος έχει εισέλθει η Ελλάδα του Κυριάκου Μητσοτάκη. Μετά την ανυπολόγιστης αξίας οικολογική καταστροφή στον Βόλο και οικονομική για τους επιχειρηματίες της Μαγνησίας, το φαινόμενο των νεκρών ψαριών παρουσιάστηκε και στην Κρήτη. Σοκαρισμένοι οι λουόμενοι σε παραλία της Σητείας, στην περιοχή Πέτρας, ήρθαν αντιμέτωποι με το τραγικό θέαμα.

Σύμφωνα με αναγνώστη του τοπικού neakriti.gr, ο οποίος έστειλε τις φωτογραφίες, τα νεκρά ψάρια βρέθηκαν μέσα στην θάλασσα και τα έβγαλαν έξω.

Δείτε επίσης:
- Δεύτερο πλέγμα μπήκε για την συγκράτηση των νεκρών ψαριών – Σε ποιες παραλίες απαγορεύεται η κολύμβηση
- Καλά… πήγε η μελέτη των Ολλανδών για την Θεσσαλία: Άδειαζαν την Λίμνη Κάρλα χωρίς δίχτυ για τα ψάρια







