ΑΡΧΙΚΗΕΛΛΑΔΑΑπό τύχη ζούμε…

Από τύχη ζούμε…

Είμαστε μια ωραία ατμόσφαιρα, δεν λέω… να ‘ναι καλά οι «άριστοι» και το επιτελικό κράτος.

Άγιο είχαμε που δώσαμε 41% στον ανέμελο, και τώρα βαδίζουμε μπροστά με ταχύτητα φωτός.

Βέβαια, να τα λέμε όλα, υπάρχουν και μερικές στραβοτιμονιές, αλλά που θα πάει; Έχουμε άλλα τρία ακόμη χρόνια με τον Κυριάκο στο τιμόνι και όλα θα λυθούν.

Ποιες είναι όμως οι στραβοτιμονιές; Έχουμε και λέμε…

Διαβάστε τη συνέχεια εδώ

Ακολουθήστε το newsbreak.gr

ΡΟΗ ΕΙΔΗΣΕΩΝ

Διαβάστε ακόμα

ΔΗΜΟΦΙΛΗ

ΕΝΗΜΕΡΩΣΟΥ
ΕΓΚΥΡΑ ΚΑΙ
ΕΓΚΑΙΡΑ
Εγγράψου στα κανάλια
ενημέρωσης του Newsbreak

Διαβάστε επίσης