ΑΡΧΙΚΗΕΛΛΑΔΑΚλειστοί οι σταθμοί του Μετρό «Κορυδαλλός» και «Μανιάτικα» την Τετάρτη για την επέτειο του Παύλου Φύσσα

Κλειστοί οι σταθμοί του Μετρό «Κορυδαλλός» και «Μανιάτικα» την Τετάρτη για την επέτειο του Παύλου Φύσσα

Η συγκέντρωση έχει προγραμματιστεί για τις 5:30 το απόγευμα στο Κερατσίνι

Με εντολή της ΕΛ.ΑΣ θα παραμείνουν κλειστοί την Τετάρτη από νωρίς το απόγευμα οι σταθμοί της Γραμμής 3 του Μετρό «Κορυδαλλός» και «Μανιάτικα. Αιτία η προγραμματισμένη αντιφασιστική πορεία στην μνήμη του Παύλου Φύσσα, ο οποίος δολοφονήθηκε από την Χρυσή Αυγή.

Οι σταθμοί θα κλείσουν στις 15:30 και οι συρμοί θα διέρχονται χωρίς στάση.

Η διαδήλωση και πορεία πραγματοποιείται για την συμπλήρωση 11 ετών από την δολοφονία του Παύλου Φύσσα. Η συγκέντρωση έχει προγραμματιστεί για τις 5:30 το απόγευμα στο Κερατσίνι, στην οδό Παύλου Φύσσα 60.

Ακολουθήστε το newsbreak.gr

ΡΟΗ ΕΙΔΗΣΕΩΝ

Διαβάστε ακόμα

ΔΗΜΟΦΙΛΗ

ΕΝΗΜΕΡΩΣΟΥ
ΕΓΚΥΡΑ ΚΑΙ
ΕΓΚΑΙΡΑ
Εγγράψου στα κανάλια
ενημέρωσης του Newsbreak

Διαβάστε επίσης