ΑΡΧΙΚΗΕΛΛΑΔΑΣτο ΣτΕ προσφεύγουν οι ταξιτζήδες για το... ευμέγεθες αυτοκόλλητο κατοχής και χρήσης POS

Στο ΣτΕ προσφεύγουν οι ταξιτζήδες για το… ευμέγεθες αυτοκόλλητο κατοχής και χρήσης POS

Μείζον θέμα αποτελεί για τους οδηγούς ταξί η απόφαση του υπουργού Οικονομικών να τούς υποχρεώσει να τοποθετήσουν στα οχήματά τους ένα ειδικό αυτοκόλλητο σήμα διαστάσεων 25×12 εκ., που θα ενημερώνει τους πολίτες στα ελληνικά και αγγλικά ότι διαθέτουν POS, καθώς υποστηρίζουν ότι θα δημιουργεί προβλήματα ορατότητας και γενικότερης ασφαλείας.

Ως εκ τούτου, η Πανελλήνια Ομοσπονδία Επαγγελματιών Ιδιοκτητών Αυτοκινήτων Ταξί και Αγοραίων (ΠΟΕΙΑΤΑ), οι Σύνδεσμοι Επαγγελματιών Αυτοκινητιστών Οχημάτων με Μετρητή Πειραιά, Θεσσαλονίκης, Κέρκυρας, Ηρακλείου, Μυτιλήνης και ο Σύνδεσμος Ραδιοταξί αποφάσισαν να προσφύγουν στο Συμβούλιο της Επικρατείας (ΣτΕ), ζητώντας την αναστολή και ακύρωση της συγκεκριμένης απόφασης η οποία ελήφθη την 1η Αυγούστου.

Οι ταξιτζήδες θεωρούν ότι η προσβαλλόμενη υπουργική απόφαση παραβιάζει την Ευρωπαϊκή νομοθεσία (οδηγία 2014/45/ΕΕ), τον Κώδικα Οδικής Κυκλοφορίας και δεν έχει ειδική και εμπεριστατωμένη αιτιολογία. Τονίζουν δε ότι η τοποθέτηση του σήματος στο πίσω δεξί τζάμι του οχήματος δημιουργεί προβλήματα ασφαλείας, καθώς εμποδίζει τον οπτικό έλεγχο από το κάθισμα του οδηγού, προξενεί βλάβη στους υαλοκαθαριστήρες, κ.λπ.

Να σημειωθεί ότι η επίμαχη υπουργική απόφαση προβλέπει, μεταξύ άλλων, ότι η μη τοποθέτηση του ειδικού αυτού σήματος θα επιφέρει πρόστιμο ύψους 1.000 ευρώ.

  • Δείτε σχετικά ρεπορτάζ:

https://exchange.glomex.com/video/v-d4t6h74jwawx?integrationId=40599w17mbz7o7uw

ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΕΠΙΣΗΣ

https://exchange.glomex.com/video/v-d4r3r1ak1hsp?integrationId=40599w17mbz7o7uw

Ακολουθήστε το newsbreak.gr

ΡΟΗ ΕΙΔΗΣΕΩΝ

Διαβάστε ακόμα

ΔΗΜΟΦΙΛΗ

ΕΝΗΜΕΡΩΣΟΥ
ΕΓΚΥΡΑ ΚΑΙ
ΕΓΚΑΙΡΑ
Εγγράψου στα κανάλια
ενημέρωσης του Newsbreak

Διαβάστε επίσης