ΑΡΧΙΚΗΕΛΛΑΔΑΒιτριολική ανάρτηση αδερφού θύματος στα Τέμπη για το νέο λογότυπο του ΟΣΕ

Βιτριολική ανάρτηση αδερφού θύματος στα Τέμπη για το νέο λογότυπο του ΟΣΕ

«Συμβολίζει μια Intercity που μπαίνει από τη γραμμή ανόδου διαγώνια στη γραμμή καθόδου»

Με μια δηλητηριώδη ανάρτηση ο Βαγγέλης Βλάχος σχολίασε το νέο λογότυπο της εταιρείας «Σιδηρόδρομοι Ελλάδας», διαδόχου σχήματος του Οργανισμού Σιδηροδρόμων Ελλάδος. Την Τρίτη ο υπουργός Υποδομών και Μεταφορών, Χρήστος Σταϊκούρας, παρουσίασε στο Υπουργικό Συμβούλιο το νομοσχέδιο για την «Οργανωτική Μεταρρύθμιση του Σιδηροδρομικού Τομέα», στο οποίο περιλαμβάνεται η μετονομασία του ΟΣΕ.

Ο αδερφός θύματος των Τεμπών έγραψε στο Χ / Twitter:

«Τουλάχιστον αυτό το λογότυπο είναι πιο πετυχημένο σε σχέση με του μετρό Θεσσαλονίκης, καθώς συμβολίζει μια Intercity που μπαίνει από τη γραμμή ανόδου διαγώνια στη γραμμή καθόδου.
Όπως στα Τεμπη δηλαδή…»

ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΕΠΙΣΗΣ

Δείτε επίσης:

Ακολουθήστε το newsbreak.gr

ΡΟΗ ΕΙΔΗΣΕΩΝ

Διαβάστε ακόμα

ΔΗΜΟΦΙΛΗ

ΕΝΗΜΕΡΩΣΟΥ
ΕΓΚΥΡΑ ΚΑΙ
ΕΓΚΑΙΡΑ
Εγγράψου στα κανάλια
ενημέρωσης του Newsbreak

Διαβάστε επίσης