ΑΡΧΙΚΗΕΛΛΑΔΑΟι Έλληνες της Μελβούρνης «φώναξαν» για το έγκλημα των Τεμπών

Οι Έλληνες της Μελβούρνης «φώναξαν» για το έγκλημα των Τεμπών

Μπορεί να βρίσκονται στην άλλη άκρη της γης ωστόσο οι Έλληνες της Μελβούρνης στέκονται στο πλευρό των οικογενειών που έχασαν τους δικούς τους ανθρώπους στην στο σιδηροδρομικό έγκλημα στα Τέμπη.

Έτσι το μεσημέρι της Παρασκευής (τοπική ώρα, 3 τα ξημερώματα ώρα Ελλάδας) πραγματοποίησαν τη δική τους συγκέντρωση έξω από το ελληνικό προξενείο, στο κέντρο της πόλης. Με σύνθημα «Δεν έχω οξυγόνο» και κρατώντας πανό και πλακάτ που ανέγραφαν τον αριθμό των νεκρών καθώς και διάφορα συνθήματα ζήτησαν απονομή δικαιοσύνης για την τραγωδία.

Δείτε φωτογραφίες και βίντεο:

ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΕΠΙΣΗΣ

(πηγή κεντρικής φωτογραφίας twitter/x)

Συγκέντρωση και στη Βραζιλία:

Δείτε επίσης:

Ζωντανά οι συγκεντρώσεις για τα Τέμπη σε Αθήνα, Θεσσαλονίκη και άλλες πόλεις

Ο κόσμος κατέκλυσε το Σύνταγμα δύο ώρες πριν την προγραμματισμένη συγκέντρωση για τα Τέμπη!

Ακολουθήστε το newsbreak.gr

ΡΟΗ ΕΙΔΗΣΕΩΝ

Διαβάστε ακόμα

ΔΗΜΟΦΙΛΗ

ΕΝΗΜΕΡΩΣΟΥ
ΕΓΚΥΡΑ ΚΑΙ
ΕΓΚΑΙΡΑ
Εγγράψου στα κανάλια
ενημέρωσης του Newsbreak

Διαβάστε επίσης