ΑΡΧΙΚΗΕΛΛΑΔΑΣυγκέντρωση στις 11:00 στη μνήμη του 3χρονου Άγγελου: Το «ραντεβού» στο Σύνταγμα

Συγκέντρωση στις 11:00 στη μνήμη του 3χρονου Άγγελου: Το «ραντεβού» στο Σύνταγμα

Κακοποιήθηκε μέχρι θανάτου από τη μητέρα του και τον σύντροφό της

Σε μία κίνηση ανθρωπιάς και συγκίνησης προχωρούν σήμερα Κυριακή, 2 Μαρτίου, πολίτες στην Αθήνα, οι οποίοι διοργανώνουν συγκέντρωση στη μνήμη του μικρού Άγγελου, του 3χρονου παιδιού που κακοποιήθηκε μέχρι θανάτου στο Ηράκλειο της Κρήτης, σε μία υπόθεση που σόκαρε τη χώρα. 

Το ραντεβού μέσω των social media έχει δοθεί για τις 11:00 στην πλατεία Συντάγματος. Το άτυχο παιδί κακοποιήθηκε μέχρι θανάτου από την ίδια του τη μητέρα αλλά και τον σύντροφό της.

 

Διαβάστε ακόμα:

Αρχιεπίσκοπος Κρήτης για 3χρονο Άγγελο: «Ήταν το παιδάκι μας, δύσκολη στιγμή ο αποχαιρετισμός του» 

ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΕΠΙΣΗΣ

«Συγγνώμη για τον κόσμο μας, παιδί μου» – Ράγισαν καρδιές στο τελευταίο αντίο στον μικρό Άγγελο 

Ακολουθήστε το newsbreak.gr

ΡΟΗ ΕΙΔΗΣΕΩΝ

Διαβάστε ακόμα

ΔΗΜΟΦΙΛΗ

ΕΝΗΜΕΡΩΣΟΥ
ΕΓΚΥΡΑ ΚΑΙ
ΕΓΚΑΙΡΑ
Εγγράψου στα κανάλια
ενημέρωσης του Newsbreak

Διαβάστε επίσης