ΑΡΧΙΚΗΕΛΛΑΔΑΣημείωμα σε ασανσέρ δείχνει ότι υπάρχουν ακόμα άνθρωποι!

Σημείωμα σε ασανσέρ δείχνει ότι υπάρχουν ακόμα άνθρωποι!

Ένα σημείωμα σε ασανσέρ πολυκατοικίας δείχνει κάνει τον γύρο του διαδικτύου και αποδεικνύει ότι υπάρχει ανθρωπιά ακόμα και στην δύσκολη αυτή εποχή του κορωνοϊού.

Δείτε επίσης: Συγκλονίζει ο Παναγιώτης Ραφαήλ: «Μείνετε σπίτι – Προστατέψτε τις ευπαθείς ομάδες»

Συγκεκριμένα, το σημείωμα αναφέρει: «Είμαι η Άρτεμις. Μένω στον 1ο. Αν κάποιος μεγαλύτερος ή πιο αδύναμος χρειάζεται κάτι απ’ έξω (Σούπερ Μάρκετ ή φαρμακείο) μπορεί να με πάρει τηλέφωνο να συνεννοηθούμε)».

ΜΗΝΥΜΑ ΑΣΑΝΣΕΡ

Ακολουθήστε το newsbreak.gr

ΡΟΗ ΕΙΔΗΣΕΩΝ

Διαβάστε ακόμα

ΔΗΜΟΦΙΛΗ

ΕΝΗΜΕΡΩΣΟΥ
ΕΓΚΥΡΑ ΚΑΙ
ΕΓΚΑΙΡΑ
Εγγράψου στα κανάλια
ενημέρωσης του Newsbreak

Διαβάστε επίσης