Μια ηλικιωμένη από την Καστοριά, αποτελεί το 53ο θύμα του κορωνοϊού στη χώρα μας. Έμενε στη Χρυσή και νοσηλευόταν στο νοσοκομείο ΑΧΕΠΑ, ενώ αποτελεί το 8ο άτομο που φεύγει από την Καστοριά λόγω του Convid-19.
Διαβάζεται σε λιγότερο από 1 λεπτό
Χολαργός: Βίντεο καταγράφει οδηγό να προκαλεί καραμπόλα και να επιχειρεί να διαφύγει νε λεωφορείο23.06.2026 • 15:21
Καλύτερα να μην μπείτε: Οι 29 παραλίες της Αττικής που είναι ακατάλληλες για κολύμπι23.06.2026 • 16:30
Θεοδωρικάκος: Η εμβληματική επένδυση της Metlen στο Βόλο ενισχύει την παραγωγική και αμυντική ισχύ της πατρίδας μας23.06.2026 • 16:16
Καρδίτσα: Παραμένει και το επιτελείο του Παπανικολόπουλου23.06.2026 • 15:24
Βάιος και Μπάτης: Οι επιλογές σε Πορτογαλία, Αγγλία και Κολομβία από την κουκουβάγια και την νυχτερίδα της Novibet23.06.2026 • 16:21ΡΟΗ ΕΙΔΗΣΕΩΝ
Διαβάστε ακόμα
ΔΗΜΟΦΙΛΗ
ΕΝΗΜΕΡΩΣΟΥ
ΕΓΚΥΡΑ ΚΑΙ
ΕΓΚΑΙΡΑ
Εγγράψου στα κανάλια
ενημέρωσης του Newsbreak

