ΑΡΧΙΚΗΕΛΛΑΔΑΔήλος: Επιχείρηση διάσωσης σε ιστιοφόρο που πήρε φωτιά

Δήλος: Επιχείρηση διάσωσης σε ιστιοφόρο που πήρε φωτιά

Οι δύο επιβαίνοντες είναι καλά στην υγεία τους

Στη Δήλο πραγματοποιήθηκε το απόγευμα επιχείρηση διάσωσης. Συγκεκριμένα στη θαλάσσια περιοχή μεταξύ Δήλου και Ρήνειας, όπου εκδηλώθηκε πυρκαγιά σε ιστιοφόρο σκάφος, στο οποίο επέβαιναν δύο αλλοδαποί.

Σύμφωνα με το ΑΠΕ, η επιχείρηση πραγματοποιήθηκε υπό τον συντονισμό του Ενιαίου Κέντρου Συντονισμού Έρευνας και Διάσωσης (ΕΚΣΕΔ), με άμεση κινητοποίηση των αρμόδιων αρχών.

Οι δύο επιβαίνοντες μεταφέρθηκαν με ασφάλεια στο επιβατηγό πλοίο «Δήλος Εξπρές», χωρίς να αναφερθούν προβλήματα υγείας.

Στην περιοχή έσπευσε επίσης πλωτό σκάφος του Λιμενικού Σώματος για την παροχή συνδρομής και την παρακολούθηση της κατάστασης.

*πηγή φωτό: mykonostoday.gr

ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΕΠΙΣΗΣ

Δείτε ακόμα:

Ακολουθήστε το newsbreak.gr

ΡΟΗ ΕΙΔΗΣΕΩΝ

Διαβάστε ακόμα

ΔΗΜΟΦΙΛΗ

ΕΝΗΜΕΡΩΣΟΥ
ΕΓΚΥΡΑ ΚΑΙ
ΕΓΚΑΙΡΑ
Εγγράψου στα κανάλια
ενημέρωσης του Newsbreak

Διαβάστε επίσης