ΑΡΧΙΚΗΕΛΛΑΔΑΔιόδια Μαλγάρων: Οι αγρότες έκλεισαν και τα δύο ρεύματα

Διόδια Μαλγάρων: Οι αγρότες έκλεισαν και τα δύο ρεύματα

Είχαν κλείσει από εχθές το ρεύμα προς Αθήνα

Οι αγρότες που βρίσκονται στο μπλόκο των διοδίων Μαλγάρων, προχώρησαν σε καθολικό αποκλεισμό της κυκλοφορίας της ΠΑΘΕ.

Το ρεύμα προς την Αθήνα είχε ήδη αποκλειστεί από εχθές, ενώ γύρω στις 18:30 της Τρίτης (2/12) προχώρησαν στον αποκλεισμό και του ρεύματος προς Θεσσαλονίκη, πριν από τα διόδια των Μαλγάρων.

Όπως αναφέρουν οι αγρότες, πρόθεσή τους είναι να κρατήσουν κλειστό το ρεύμα προς Θεσσαλονίκη για δύο ώρες και στη συνέχεια να απελευθερώσουν ξανά την κυκλοφορία.

Δείτε επίσης:

Ακολουθήστε το newsbreak.gr

ΡΟΗ ΕΙΔΗΣΕΩΝ

Διαβάστε ακόμα

ΔΗΜΟΦΙΛΗ

ΕΝΗΜΕΡΩΣΟΥ
ΕΓΚΥΡΑ ΚΑΙ
ΕΓΚΑΙΡΑ
Εγγράψου στα κανάλια
ενημέρωσης του Newsbreak

Διαβάστε επίσης