ΑΡΧΙΚΗΕΛΛΑΔΑΘλίψη στην Αυτοδιοίκηση: Πέθανε πρώην δήμαρχος – Είχε διατελέσει 3 θητείες

Θλίψη στην Αυτοδιοίκηση: Πέθανε πρώην δήμαρχος – Είχε διατελέσει 3 θητείες

Έφυγε από τη ζωή ο πρώην δήμαρχος Ελευθερούπολης, Βαγγέλης Μαριδής, μια προσωπικότητα που άφησε ισχυρό αποτύπωμα στην τοπική αυτοδιοίκηση.

Ο Βαγγέλης Μαριδής διετέλεσε δήμαρχος Ελευθερούπολης επί συνολικά 12 χρόνια, έχοντας εκλεγεί για πρώτη φορά το 1982 και επανεκλεγεί για ακόμη δύο θητείες, το 1986 και το 1994.

Διαβάστε ολόκληρο το άρθρο στο dimarxos.gr

Ακολουθήστε το newsbreak.gr

ΡΟΗ ΕΙΔΗΣΕΩΝ

Διαβάστε ακόμα

ΔΗΜΟΦΙΛΗ

ΕΝΗΜΕΡΩΣΟΥ
ΕΓΚΥΡΑ ΚΑΙ
ΕΓΚΑΙΡΑ
Εγγράψου στα κανάλια
ενημέρωσης του Newsbreak

Διαβάστε επίσης