Από την Μ. Τρίτη ο Δήμος Αθηναίων επιστρέφει σε οδηγούς αυτοκινήτων και μηχανών τα διπλώματά τους, που είχαν αφαιρεθεί από τη Δημοτική Αστυνομία.
Η επιστροφή γίνεται προκειμένου να διευκολυνθούν στις μετακινήσεις τους για το Πάσχα.
Ποια διπλώματα δεν επιστρέφει ο Δήμος Αθηναίων
Όμως δεν επιστρέφονται τα διπλώματα που έχουν αφαιρεθεί για παραβάσεις αντικοινωνικής στάθμευσης (στάθμευση σε ράμπα ΑμεΑ, Ρ-71, Ρ-72), καθώς και η εκτέλεση αποφάσεων που έχουν εκδοθεί από δικαστικές Αρχές.
Η επιστροφή θα γίνεται με την προσκόμιση των απαραίτητων για την παραλαβή τους δικαιολογητικών (άδεια κυκλοφορίας, ασφαλιστήριο συμβόλαιο, αστυνομική ταυτότητα ή θεωρημένη εξουσιοδότηση στην περίπτωση που θα τις παραλάβει τρίτος), από τα γραφεία της Δημοτικής Αστυνομίας του δήμου Αθηναίων (Λιοσίων 22, ισόγειο), από τις 09:00 έως τις 14:30.
Δείτε ακόμη:
- Τέμπη – Δίκη για τα «χαμένα βίντεο»: Η ηχηρή εισαγγελική αντίσταση στην αποχή της Προέδρου
- Καβάλα: «Κατέλαβαν» πεζοδρόμιο για να… καλλιεργούν λαχανικά!
- Φωταγωγήθηκε η Βουλή για την Ημέρα Μνήμης του Θρακικού Ελληνισμού







