Αντιδράσεις προκαλεί περιστατικό στην Καβάλα, όπου πολίτες φέρονται να έχουν μετατρέψει δημόσιο πεζοδρόμιο σε… ιδιωτικό χώρο, τοποθετώντας τραπέζια, καρέκλες και γλάστρες, φτάνοντας μάλιστα στο σημείο να καλλιεργούν ακόμη και λαχανικά.
Η εικόνα που παρουσιάζεται είναι ενδεικτική της αυθαίρετης χρήσης κοινόχρηστου χώρου, με το πεζοδρόμιο να έχει ουσιαστικά «κλείσει», δημιουργώντας προβλήματα στη διέλευση πεζών και προκαλώντας εύλογες αντιδράσεις από κατοίκους της περιοχής.
Σύμφωνα με το kavalanews.gr, το σημείο έχει μετατραπεί σε έναν άτυπο ιδιωτικό χώρο, όπου εκτός από τραπεζοκαθίσματα έχουν τοποθετηθεί και γλάστρες, ενώ οι εμπλεκόμενοι φέρονται να έχουν προχωρήσει ακόμη και σε καλλιέργεια λαχανικών, δίνοντας στο σκηνικό μια… πρωτόγνωρη διάσταση.
Το περιστατικό επαναφέρει στο προσκήνιο το ζήτημα της αυθαίρετης κατάληψης δημόσιων χώρων, αλλά και της ανάγκης για ελέγχους από τις αρμόδιες αρχές, ώστε να διασφαλίζεται η ελεύθερη και ασφαλής μετακίνηση των πολιτών.
Η υπόθεση έχει ήδη αρχίσει να συζητείται έντονα σε τοπικό επίπεδο, με πολλούς να κάνουν λόγο για εικόνες που ξεπερνούν τα όρια της καθημερινότητας και αγγίζουν την… «ιδιωτικοποίηση» του δημόσιου χώρου.
*Φωτογραφία Kavalanews.gr
Δείτε επίσης:
- 7χρονος στην Καβάλα εγκλωβίστηκε σε θυρίδα δεμάτων!
- Ρέθυμνο: Κατέρρευσε τμήμα παλιού κτιρίου – Κατά τύχη δεν υπήρξε τραυματισμός







