Το πρωινό της Τρίτης 10/2 σημειώθηκε ένα πολύ επικίνδυνο περιστατικό στην πόλη του Ρεθύμνου όπου κατέρρευσε ένα μεγάλο τμήμα κτιρίου και γέμισε τσιμέντα και μπάζα το πεζοδρόμιο, ευτυχώς χωρίς να υπάρξει κάτι χειρότερο.
Συνεργεία στο σημείο
Όπως αναφέρει το patris, από τύχη δεν σημειώθηκε κάποιος τραυματισμός κατοίκου της περιοχής. Παράλληλα συνεργεία του δήμου βρέθηκαν στο σημείo προκειμένου να αποκλείσουν το σημείο με ειδική σήμανση για λόγους ασφαλείας και να απομακρύνουν τα μπάζα.
*Πηγή Φωτό από patris
Δείτε επίσης:







