Παραπλανητική έκρινε το Συμβούλιο Ελέγχου Επικοινωνίας (ΣΕΕ) τη διαφήμιση της ΕΛΑΪΣ-UNILEVER «Hellman’s Ελληνικές γεύσεις», ζητώντας την τροποποίησή της.
Στο ΣΕΕ προσέφυγε η εταιρία Mediterranean Foods A.E. (BRAVA) υποστηρίζοντας ότι είναι παραπλανητικός ο χαρακτήρας της διαφήμισης προς τον μέσο καταναλωτή ως προς την ελληνικότητα όλων των προϊόντων της Hellman’s, η οποία επιτυγχάνεται διά του αστεϊσμού και της υπερβολής που χρησιμοποιείται στη διαφήμιση («Μα όλα ελληνικά πχια»).
Δείτε επίσης: Οι 12 ελληνικές εταιρείες που το 2019 ξεχώρισαν και βραβεύτηκαν από το ΕΒΕΑ!
Η Mediterranean Foods A.E. επισημαίνει ότι η αόριστη και διφορούμενη έννοια της φράσης «Μα όλα ελληνικά πχια», που θα είχε ως πιθανό αποτέλεσμα την αποτύπωση στο μυαλό του καταναλωτή της ιδέας περί ελληνικότητας όλων των προϊόντων της πολυεθνικής, ήταν ο κύριος λόγος της προσφυγής και τελικά ο λόγος για τον οποίον υπήρξε και η σχετική δικαίωση από το ΣΕΕ.
«Η πολυεθνική προχώρησε σε αντικατάσταση της επίμαχης φράσης με τη φράση “Μα πόσα ελληνικά πχια” συνεχίζοντας την επικοινωνία. Η εταιρία θεωρεί ότι και η νέα (διορθωμένη) φράση είναι ομοίως αόριστη και διφορούμενη, ωστόσο πιστεύει ότι τελικός κριτής της ανωτέρω προσπάθειας αποπροσανατολισμού θα είναι ο Έλληνας καταναλωτής» συμπληρώνει η BRAVA.