Σε νέα παρέμβασή του, ο Ντόναλντ Τραμπ ισχυρίστηκε ότι δυνάμεις των ΗΠΑ κατέλαβαν πλοίο με ιρανική σημαία, το οποίο φέρεται να επιχείρησε να «σπάσει» τον αμερικανικό αποκλεισμό στα Στενά του Ορμούζ.
«Αναχαίτιση» από το USS Spruance στον Κόλπο του Ομάν
Σύμφωνα με όσα ανέφερε μέσω της πλατφόρμας του Truth Social, ήταν το αντιτορπιλικό USS Spruance που εντόπισε και αναχαίτισε το πλοίο «Touska» στον Κόλπο του Ομάν.
Όπως υποστήριξε, το πλήρωμα του πλοίου αγνόησε τις προειδοποιήσεις των αμερικανικών δυνάμεων, με αποτέλεσμα –κατά τον ίδιο– να ακινητοποιηθεί, έπειτα από πλήγμα στο μηχανοστάσιο.

Ο Τραμπ ανέφερε ότι Αμερικανοί πεζοναύτες έχουν, πλέον, αναλάβει την επιτήρηση του πλοίου, το οποίο –όπως σημείωσε– τελεί ήδη υπό κυρώσεις του Υπουργείου Οικονομικών των ΗΠΑ, λόγω προηγούμενης «παράνομης δραστηριότητας».
Our military blew a hole in an Iranian cargo ship who was trying to breach our naval blockade, President Trump isn’t playing games.
The regime is likely panicked after getting publicly humiliated. They have spent the last 24 hours PROCLAIMING they “control” the Strait of Hormuz… pic.twitter.com/uiIoGbDRC6
— Larimer County Republican Party (@LarimerGOP) April 19, 2026
Παράλληλα, ο πρόεδρος των ΗΠΑ υποστήριξε ότι οι αμερικανικές αρχές ελέγχουν το φορτίο του πλοίου.
Καμία επίσημη αντίδραση από το Ιράν
Μέχρι στιγμής, δεν υπάρχει επίσημη τοποθέτηση από την πλευρά του Ιράν για το περιστατικό, γεγονός που αφήνει ανοιχτά ερωτήματα για το τι ακριβώς συνέβη στην περιοχή.
Η είδηση εντάσσεται σε ένα ήδη τεταμένο γεωπολιτικό περιβάλλον στον Περσικό Κόλπο, όπου κάθε περιστατικό μπορεί να προκαλέσει ευρύτερες εξελίξεις.
Δείτε επίσης:
- Τηλεφωνική επικοινωνία Σαρίφ–Πεζεσκιάν για τη σύγκρουση στον Κόλπο
- Χωρίς το Ιράν οι διαπραγματεύσεις στο Πακιστάν – Η Τεχεράνη δεν στέλνει αντιπροσωπεία
- Ιράν: Βίντεο με drones και πυραύλους – Επιβεβαιώνει ενίσχυση οπλοστασίου







