ΑΡΧΙΚΗΚΟΣΜΟΣΤραμπ: Οι ΗΠΑ κατέλαβαν ιρανικό πλοίο στα Στενά του Ορμούζ

Τραμπ: Οι ΗΠΑ κατέλαβαν ιρανικό πλοίο στα Στενά του Ορμούζ

Υπό τον έλεγχο Αμερικανών πεζοναυτών το... ανυπάκουο εμπορικό πλοίο

Σε νέα παρέμβασή του, ο Ντόναλντ Τραμπ ισχυρίστηκε ότι δυνάμεις των ΗΠΑ κατέλαβαν πλοίο με ιρανική σημαία, το οποίο φέρεται να επιχείρησε να «σπάσει» τον αμερικανικό αποκλεισμό στα Στενά του Ορμούζ.

«Αναχαίτιση» από το USS Spruance στον Κόλπο του Ομάν

Σύμφωνα με όσα ανέφερε μέσω της πλατφόρμας του Truth Social, ήταν το αντιτορπιλικό USS Spruance που εντόπισε και αναχαίτισε το πλοίο «Touska» στον Κόλπο του Ομάν.

Όπως υποστήριξε, το πλήρωμα του πλοίου αγνόησε τις προειδοποιήσεις των αμερικανικών δυνάμεων, με αποτέλεσμα –κατά τον ίδιο– να ακινητοποιηθεί, έπειτα από πλήγμα στο μηχανοστάσιο.

Ο Τραμπ ανέφερε ότι Αμερικανοί πεζοναύτες έχουν, πλέον, αναλάβει την επιτήρηση του πλοίου, το οποίο –όπως σημείωσε– τελεί ήδη υπό κυρώσεις του Υπουργείου Οικονομικών των ΗΠΑ, λόγω προηγούμενης «παράνομης δραστηριότητας».

ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΕΠΙΣΗΣ

Παράλληλα, ο πρόεδρος των ΗΠΑ υποστήριξε ότι οι αμερικανικές αρχές ελέγχουν το φορτίο του πλοίου.

Καμία επίσημη αντίδραση από το Ιράν

Μέχρι στιγμής, δεν υπάρχει επίσημη τοποθέτηση από την πλευρά του Ιράν για το περιστατικό, γεγονός που αφήνει ανοιχτά ερωτήματα για το τι ακριβώς συνέβη στην περιοχή.

Η είδηση εντάσσεται σε ένα ήδη τεταμένο γεωπολιτικό περιβάλλον στον Περσικό Κόλπο, όπου κάθε περιστατικό μπορεί να προκαλέσει ευρύτερες εξελίξεις.

Δείτε επίσης:

Ακολουθήστε το newsbreak.gr

ΡΟΗ ΕΙΔΗΣΕΩΝ

Διαβάστε ακόμα

ΔΗΜΟΦΙΛΗ

ΕΝΗΜΕΡΩΣΟΥ
ΕΓΚΥΡΑ ΚΑΙ
ΕΓΚΑΙΡΑ
Εγγράψου στα κανάλια
ενημέρωσης του Newsbreak

Διαβάστε επίσης