ΑΡΧΙΚΗΚΟΣΜΟΣΚαι στο διάστημα γιόρτασαν τα 200 χρόνια της Ελληνικής Επανάστασης!

Και στο διάστημα γιόρτασαν τα 200 χρόνια της Ελληνικής Επανάστασης!

Και με την ευχή: «Μακάρι μια μέρα να δούμε κι Έλληνες αστροναύτες!»

Στον εορτασμό για τα 200 χρόνια από την Ελληνική Επανάσταση συμμετείχε ακόμη και ο Τομά Πασκιέ, ο Γάλλος πιλότος διαστημόπλοιου! Αναρτώντας δυο δορυφορικές φωτογραφίες, της Αθήνας και του αεροδρομίου των Σπάτων στον λογαριασμό του στο twitter.

Ο Τομά Πασκιέ ανήκει στον Ευρωπαϊκό Διαστημικό Οργανισμό και έγραψε στο μήνυμά του: «Για τους φίλους μας τους Έλληνες που γιορτάζουν σήμερα την εθνική τους εορτή». Μάλιστα εξηγεί ότι η πόλη κυκλώνεται από την Ακρόπολη, που στεγάζεται και ο Ναός της Βραυρωνίας Αρτέμιδος, από την οποία η NASA πήρε το όνομα για το διαστημικό της πρόγραμμα.

«Μακάρι μια μέρα να δούμε κι Έλληνες αστροναύτες!» ήταν η ευχή που κατέληγε στο μήνυμά του, γραμμένο μάλιστα στα ελληνικά.

Ακολουθήστε το newsbreak.gr

ΡΟΗ ΕΙΔΗΣΕΩΝ

Διαβάστε ακόμα

ΔΗΜΟΦΙΛΗ

ΕΝΗΜΕΡΩΣΟΥ
ΕΓΚΥΡΑ ΚΑΙ
ΕΓΚΑΙΡΑ
Εγγράψου στα κανάλια
ενημέρωσης του Newsbreak

Διαβάστε επίσης