ΑΡΧΙΚΗΚΟΣΜΟΣΣτοπ του Βελγίου στο εμβόλιο της J&J στους κάτω των 41 ετών μετά το θάνατο Σλοβένας διπλωμάτη

Στοπ του Βελγίου στο εμβόλιο της J&J στους κάτω των 41 ετών μετά το θάνατο Σλοβένας διπλωμάτη

Σύμφωνα με το βελγικό Τύπο η γυναίκα ανέπτυξε σοβαρή θρόμβωση και είχε μειωμένο αριθμό αιμοπεταλίων

Σταματά προσωρινά στο Βέλγιο η χρήση του εμβολίου της Johnson & Johnson κατά της Covid-19 σε ανθρώπους ηλικίας κάτω των 41 ετών (κάτι που ισχύει και για το AstraZeneca), μετά το θάνατο γυναίκας κάτω των 40 ετών που είχε λάβει το εμβόλιο.

Η βελγική κυβέρνηση αποφάσισε να ζητήσει τη γνώμη του Ευρωπαϊκού Οργανισμού Φαρμάκων (EMA).

Η γυναίκα πέθανε πρόσφατα σε βελγικό νοσοκομείο αναφέρει η εφημερίδα La Libre, ενώ επικαλούμενη πληροφορίες της εφημερίδας Nieuwsblad σημειώνει ότι πρόκειται για διπλωμάτη από την Σλοβενία.

Επίσης, το γαλλόφωνο βελγικό ραδιοτηλεοπτικό δίκτυο rtbf επισημαίνει ότι «πρόκειται για άτομο που εργάζεται σε πρεσβεία και εμβολιάζεται από τον εργοδότη του. Δεν συμμετείχε στη βελγική εκστρατεία εμβολιασμού».

Σύμφωνα με την Libre, η γυναίκα ανέπτυξε σοβαρή θρόμβωση και είχε μειωμένο αριθμό αιμοπεταλίων.

Ακολουθήστε το newsbreak.gr

ΡΟΗ ΕΙΔΗΣΕΩΝ

Διαβάστε ακόμα

ΔΗΜΟΦΙΛΗ

ΕΝΗΜΕΡΩΣΟΥ
ΕΓΚΥΡΑ ΚΑΙ
ΕΓΚΑΙΡΑ
Εγγράψου στα κανάλια
ενημέρωσης του Newsbreak

Διαβάστε επίσης