ΑΡΧΙΚΗΚΟΣΜΟΣΈχασε μέσα από τα χέρια της η αστυνομία δολοφόνο παιδιών!

Έχασε μέσα από τα χέρια της η αστυνομία δολοφόνο παιδιών!

Σκότωσε περισσότερα από δέκα παιδιά - Τους έπινε και το αίμα!

Ο Masten Wanjala είχε σοκάρει την Κένυα όταν συνελήφθη τον Ιούλιο. Πρόκειται για έναν εξαιρετικά επικίνδυνο δολοφόνο παιδιών, που ομολόγησε τις δολοφονίες τουλάχιστον 14 αγοριών!

Όπως αποκαλύφθηκε νάρκωνε και σκότωνε νεαρά αγόρι, ενώ σε μερικές περιπτώσεις έπινε και το αίμα τους! Αυτός ο επικίνδυνος θα παρουσιαζόταν την Τετάρτη στο δικαστήριο. Όμως στην πρωινή αναφορά κατάλαβαν ότι είχε… εξαφανιστεί από το κελί του αστυνομικού τμήματος στο Ναϊρόμπι!

Αμέσως σήμανε συναγερμός, ενώ οι τρεις αστυνομικοί που βρίσκονταν σε υπηρεσία στο αστυνομικό τμήμα Jogoo Road του Ναϊρόμπι, συνελήφθησαν.

Ακολουθήστε το newsbreak.gr

ΡΟΗ ΕΙΔΗΣΕΩΝ

Διαβάστε ακόμα

ΔΗΜΟΦΙΛΗ

ΕΝΗΜΕΡΩΣΟΥ
ΕΓΚΥΡΑ ΚΑΙ
ΕΓΚΑΙΡΑ
Εγγράψου στα κανάλια
ενημέρωσης του Newsbreak

Διαβάστε επίσης