ΑΡΧΙΚΗΚΟΣΜΟΣΟι Ρώσοι έθαψαν Ουκρανούς στρατιώτες στο μέτωπο

Οι Ρώσοι έθαψαν Ουκρανούς στρατιώτες στο μέτωπο

Μία θλιβερή εικόνα στο ουκρανικό μέτωπο

Εφόσον οι αρχές του Κιέβου αρνούνται να πάρουν τα πτώματα των νεκρών στρατιωτών τους, οι μαχητές των ρωσικών δυνάμεων αποφάσισαν να πραγματοποιήσουν μόνοι τους την ταφή σύμφωνα με τις ορθόδοξες παραδόσεις.
Σύμφωνα με τις ρωσικές πηγές, πρόκειται για τους νεκρούς της μάχης έξω από το χωριό Redkodub, στο Ντονμπάς.

Οι Ουκρανοί από την πλευρά τους θεωρούν ότι δεν υπάρχει εμπιστοσύνη στις προθέσεις των Ρώσων, γι’ αυτό και άφησαν τα πτώματα των δικών τους στρατιωτών, φοβούμενοι για παγίδα.

Το αποτέλεσμα ήταν και άλλα ανώνυμα μνήματα στο αιματοβαμμένο μέτωπο.

Οι νεκροί έμεναν άταφοί επί ημέρες
Ακολουθήστε το newsbreak.gr

ΡΟΗ ΕΙΔΗΣΕΩΝ

Διαβάστε ακόμα

ΔΗΜΟΦΙΛΗ

ΕΝΗΜΕΡΩΣΟΥ
ΕΓΚΥΡΑ ΚΑΙ
ΕΓΚΑΙΡΑ
Εγγράψου στα κανάλια
ενημέρωσης του Newsbreak

Διαβάστε επίσης