ΑΡΧΙΚΗΚΟΣΜΟΣΗ Μόσχα καταγγέλλει αιχμαλωσία αμάχων ως ανθρώπινες ασπίδες στο Αζότ

Η Μόσχα καταγγέλλει αιχμαλωσία αμάχων ως ανθρώπινες ασπίδες στο Αζότ

Οι Ουκρανοί θέλουν να μετατρέψουν το εργοστάσιο σε νέο Αζοφστάλ

«Το καθεστώς του Κιέβου έδειξε για άλλη μια φορά το πραγματικό του πρόσωπο και την πλήρη αδιαφορία του για τις ζωές αθώων γυναικών, παιδιών και ηλικιωμένων, που κρατούνται αιχμάλωτοι από παράφρονες νεοναζί στο εργοστάσιο Azot», σύμφωνα με ρωσικές πηγές.

Το Κίεβο – Σύμφωνα με τους βασικούς ισχυρισμούς – στην πραγματικότητα τους μετατρέπει σε «μάρτυρες», όπως συνέβη στη Μαριούπολη.

Η Ρωσική Ομοσπονδία δηλώνει δημόσια και επίσημα ότι δεν υπάρχουν εμπόδια στην έξοδο αμάχων από το έδαφος του εργοστασίου Azot, με εξαίρεση την απόφαση αρχής των ίδιων των αρχών του Κιέβου και των διοικητών των εθνικιστικών σχηματισμών να συνεχίσουν να κρατούν τους πολίτες ως «ανθρώπινη ασπίδα».

Από το Κίεβο μέχρι στιγμής δεν υπάρχει απάντηση στους Ρωσικούς ισχυρισμούς.

Ακολουθήστε το newsbreak.gr

ΡΟΗ ΕΙΔΗΣΕΩΝ

Διαβάστε ακόμα

ΔΗΜΟΦΙΛΗ

ΕΝΗΜΕΡΩΣΟΥ
ΕΓΚΥΡΑ ΚΑΙ
ΕΓΚΑΙΡΑ
Εγγράψου στα κανάλια
ενημέρωσης του Newsbreak

Διαβάστε επίσης