ΑΡΧΙΚΗΚΟΣΜΟΣΕπιστήμονες ανακάλυψαν την πρώτη… εξωγήινη πρωτεΐνη

Επιστήμονες ανακάλυψαν την πρώτη… εξωγήινη πρωτεΐνη

Την πρώτη εξωγήινη πρωτεΐνη πιστεύουν ότι ανακάλυψαν ερευνητές σε μετεωρίτη που έπεσε στην Αλγερία πριν από 30 χρόνια.

Δείτε επίσης: Άνδρας που κάπνιζε μαριχουάνα παραπονέθηκε για δωδεκάωρη… στύση

Σύμφωνα με την έρευνα που δημοσιεύτηκε στο arXiv, οι ερευνητές εντόπισαν στον μετεωρίτη κυανιούχα άλατα και το σάκχαρο ριβόζη, που θα μπορούσαν να αποτελέσουν τα συστατικά πρωτεϊνών. Πράγματι, πιο στοχευμένη έρευνα εντόπισε την πρωτεΐνη που πιστεύεται ότι ο μετεωρίτης έφερε μαζί του από τον σύμπαν.

Ακολουθήστε το newsbreak.gr

ΡΟΗ ΕΙΔΗΣΕΩΝ

Διαβάστε ακόμα

ΔΗΜΟΦΙΛΗ

ΕΝΗΜΕΡΩΣΟΥ
ΕΓΚΥΡΑ ΚΑΙ
ΕΓΚΑΙΡΑ
Εγγράψου στα κανάλια
ενημέρωσης του Newsbreak

Διαβάστε επίσης