ΑΡΧΙΚΗΚΟΣΜΟΣΠρώτα πήρε μέτρα για τον κορωνοϊό και μετά μπήκε σε καραντίνα η Άνγκελα Μέρκελ

Πρώτα πήρε μέτρα για τον κορωνοϊό και μετά μπήκε σε καραντίνα η Άνγκελα Μέρκελ

Και η Άνγκελα Μέρκελ, βρίσκεται εδώ και ώρες σε καραντίνα, καθώς διαπιστώθηκε πως έχει έρθει σε επαφή με γιατρό την Παρασκευή, ο οποίος διαγνώστηκε σήμερα θετικός στον κορωνοϊό.

Λίγο νωρίτερα, η καγκελάριος Μέρκελ είχε διάσκεψη με τους πρωθυπουργούς των 16 κρατιδίων της Γερμανίας με τους οποίους αποφάσισε να επιβάλουν ακόμα πιο αυστηρά μέτρα για τον περιορισμό του κορωνοϊού, απαγορεύοντας τις συναθροίσεις περισσότερων από δύο ατόμων. Πού να ξέρε…

Ακολουθήστε το newsbreak.gr

ΡΟΗ ΕΙΔΗΣΕΩΝ

Διαβάστε ακόμα

ΔΗΜΟΦΙΛΗ

ΕΝΗΜΕΡΩΣΟΥ
ΕΓΚΥΡΑ ΚΑΙ
ΕΓΚΑΙΡΑ
Εγγράψου στα κανάλια
ενημέρωσης του Newsbreak

Διαβάστε επίσης