Το Ανώτατο Δικαστήριο των ΗΠΑ έκρινε ότι ο Ντόναλντ Τραμπ παραβίασε τον ομοσπονδιακό νόμο, όταν επέβαλε μονομερώς σαρωτικούς δασμούς σε όλο τον κόσμο.
*Ανταπόκριση από τις ΗΠΑ για το Newsbreak
Mια εντυπωσιακή ήττα για τον Λευκό Οίκο, σύμφωνα με τους αναλυτές, σε ένα ζήτημα που βρίσκεται στο επίκεντρο της εξωτερικής πολιτικής και της οικονομικής ατζέντας του Αμερικανού προέδρου.
Supreme Court rules that Trump’s sweeping emergency tariffs are illegal.https://t.co/D4cEdbZsCH pic.twitter.com/vPD8OGa99V
— CNN (@CNN) February 20, 2026
Υπερέβη την εξουσία του
Το Ανώτατο Δικαστήριο έκρινε ότι ο Τραμπ υπερέβη την εξουσία του, χρησιμοποιώντας τον Διεθνή Νόμο για τις Οικονομικές Δυνάμεις Έκτακτης Ανάγκης (International Emergency Economic Powers Act – IEEPA), για να επιβάλει ευρείς δασμούς.
Το συντηρητικό δικαστήριο δήλωσε ότι η δασμολογική εξουσία ανήκει στο Κογκρέσο και ότι ο IEEPA δεν μπορεί να παραταθεί για να δικαιολογήσει σαρωτικούς εμπορικούς δασμούς.
- Δείτε το ρεπορτάζ:







