Μια φωτογραφία με τον ξάδερφό του, Γιάννη Παπαμιχαήλ, ανήρτησε ο Αιμίλιος Βουγιουκλάκης μέσα από το Ασκληπιείο Βούλας, στο οποίο είναι διοικητής και Πρόεδρος του ΔΣ, γράφοντας το εξής στο ποστ του: «Είμαστε γεροί, είμαστε δυνατοί, είμαστε μαζί!»
Η είδηση ότι ο Γιάννης Παπαμιχαήλ νοσηλεύεται στη Βούλα είχε προκαλέσει ανησυχία για την κατάσταση της υγείας του, αλλά πολύ γρήγορα ο ίδιος φρόντισε να βάλει τέρμα στις φήμες, λέγοντας ότι η παραμονή του στο νοσοκομείο είναι καθαρά για προληπτικούς λόγους στα πλαίσια του καθιερωμένου ετήσιου τσεκ απ.
*Πηγή φωτογραφίας: www.facebook.com/emvougiouk
Δείτε επίσης:







