Τη δεκαετία 1995-2005 συμμετείχε σε μεγάλες επιδείξεις μόδας και πασαρέλες ενώ εργάστηκε ως κεντρικό πρόσωπο σε καμπάνιες μεγάλων εταιριών σε Ελλάδα και εξωτερικό.
Ο λόγος για τον Γιάννη Σπαλιάρα ο οποίος το 2019, ύστερα από διάφορα κάστινγκ, πήρε ένα ρόλο κλειδί στην έβδομη σεζόν της αμερικανικής σειράς του Netflix, «El Señor de los Cielos» υποδυόμενος έναν Έλληνα αστυνομικό τον Νίκο.
Για τις ένδοξες εποχές που εργαζόταν ως μοντέλο μίλησε στο περιοδικό ΕΓΩ ο γνωστός πλέον ηθοποιός κάνοντας τον δικό του σχολιασμό για το reality μόδας το «GNTM».
Η δική σας γενιά, με τον Κώστα Φραγκολιά, τον Κώστα Γκρέκα και άλλους, πρόλαβε τις καλές εποχές του μόντελινγκ. Πως εξηγείτε ότι δεν έχουν ακουστεί τόσο έντονα άλλα αντρικά ονόματα;
Έχει να κάνει με την κρίση, με τη διακοπή δεκάδων περιοδικών. Τότε είχαμε καλλιστεία, είχαμε συνθήκες που αναδείκνυαν μοντέλα. Τώρα, όμως, βλέπουμε πολλούς σεφ.
Υπάρχει και το GNTM. Τι πιστεύετε για αυτό;
Αυτό δεν είναι μόντελινγκ, αυτό είναι τηλεοπτικό προϊόν. Δεν υπάρχουν οι συνθήκες να δουλέψουν αυτά τα παιδιά. Κάνουν ότι κάνουν και την επόμενη χρονιά ξεχνιούνται. Δεν υπάρχουν δουλειές, σχεδιαστές, περιοδικά. Τι να κάνουν αυτά τα παιδιά μετά; Αυτό τον κύκλο ο οποίος νίκησε την περασμένη σεζόν, τον είδες να κάνει κάτι; Δεν τον έχω δει σε έναν κατάλογο, σε ένα εξώφυλλο. Δεν υπάρχουν πια εταιρίες και περιοδικά. Όλα αυτά τα ριάλιτι είναι καθαρά για τηλεοπτική κατανάλωση. Τι ίδιο ισχύει και για τα μουσικά ριάλιτι. Τόσα παιδιά που θα βρουν μουσική στέγη; Θα απορροφηθούν από δισκογραφικές;