ΑΡΧΙΚΗLIFESTYLEΑργύρης Πανταζάρας: Kάθισε σε ένα παγκάκι, έβγαλε άρβυλα και κάλτσες, και απόλαυσε το φρούτο του

Αργύρης Πανταζάρας: Kάθισε σε ένα παγκάκι, έβγαλε άρβυλα και κάλτσες, και απόλαυσε το φρούτο του

Ξυπόλητος με ένα... μήλο

Η… χαρά του παπαράτσι έγινε πριν από λίγες ημέρες ο Αργύρης Πανταζάρας σε μια μεσημεριανή βόλτα του στην οδό Διονυσίου Αρεοπαγίτου, στο κέντρο της Αθήνας.

Ο δημοφιλής ηθοποιός, που υποδύεται φέτος τον Γεράσιμο στο σίριαλ του Alpha «Σασμός», απαθανατίστηκε από τον φακό να κάνει κάτι… παράξενο για τα δεδομένα των celebrities.

Συγκεκριμένα, ο Αργύρης κάθισε σε ένα παγκάκι του πολυσύχναστου πεζόδρομου, έβγαλε άρβυλα και κάλτσες, χαλάρωσε και κατόπιν έβγαλε από το backpack του ένα μήλο και το έφαγε.

Μόλις τελείωσε, έβαλε πάλι κάλτσες και παπούτσια και εξαφανίστηκε προς άγνωστη κατεύθυνση.

ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΕΠΙΣΗΣ

Ακολουθήστε το newsbreak.gr

ΡΟΗ ΕΙΔΗΣΕΩΝ

Διαβάστε ακόμα

ΔΗΜΟΦΙΛΗ

ΕΝΗΜΕΡΩΣΟΥ
ΕΓΚΥΡΑ ΚΑΙ
ΕΓΚΑΙΡΑ
Εγγράψου στα κανάλια
ενημέρωσης του Newsbreak

Διαβάστε επίσης