Φουλ του κιτς και τσιρκολίκια στο Ηρώδειο για την επανένωση των Γλυπτών του Παρθενώνα

Άραγε έτσι θα μας πάρουν στα σοβαρά οι Βρετανοί κυρία Μενδώνη; ;

Must Read

«Οοολο λάθος», όπως θα έλεγε με τη χαρακτηριστική φωνή του και ο πρώην παίκτης του «Survivor» Κωνσταντίνος Εμμανουήλ, ήταν το μουσικό event που διοργανώθηκε από τον βραβευμένο με Grammy Αμερικανό συνθέτη και παραγωγό Desmond Child στο Ηρώδειο για την επιστροφή των Γλυπτών του Παρθενώνα από το Βρετανικό Μουσείο.

Μπορεί ο τίτλος της συναυλίας να ήταν «Desmond Chlid Rocks The Parthenon», όμως η λέξη «childish» (παιδαριώδες) θα ταίριαζε μάλλον περισσότερο στο αποτέλεσμα που βγήκε προς τα έξω. Ενα αποτέλεσμα ολίγον παρακμιακό, που σίγουρα δεν δικαιώνει τους παρελθοντικούς αγώνες της αλησμόνητης Μελίνας Μερκούρη για τον ίδιο σκοπό ούτε, φυσικά, συγκρίνεται με άλλες αξιόλογες πρωτοβουλίες, οι οποίες έχουν λάβει χώρα κατά καιρούς προκειμένου να ευαισθητοποιηθεί η κοινή γνώμη σχετικά την επανένωση των Μαρμάρων που έκλεψε ο Ελγιν από την πατρίδα μας το μακρινό 1801, βάζοντας έτσι τα θεμέλια για τη λειτουργία ενός μουσείου επί βρετανικού εδάφους με… δανεικό πολιτισμό.

Και, φυσικά, δεν «ταρακουνήθηκε» ο φωτισμένος Παρθενώνας, που φαινόταν -όπως πάντα- επιβλητικός κάτω από τον έναστρο ουρανό το βράδυ της Δευτέρας, όταν γέμισε το Ωδείο Ηρώδου του Αττικού με χιλιάδες κόσμο. Τι κι αν ακούστηκαν κάποιες «δυνατές» ροκιές κατά τη διάρκεια της βραδιάς, οι επιλογές που «σέρβιρε» στο κοινό ο Desmond Child (με… συνεργούς του τον Φοίβο, που είχε την επιμέλεια του event ως καλλιτεχνικός διευθυντής, και τον Φωκά Ευαγγελινό, ο οποίος ανέλαβε χρέη δημιουργικού διευθυντή) ήταν τόσο ανομοιογενείς -έως και άσχετες μεταξύ τους-, που προκάλεσαν μάλλον… απογοήτευση. Αν, μάλιστα, βάλει κάποιος στο… κάδρο και τις υπερβολικές ενδυματολογικές επιλογές, με το άφθονο στρας και την παγιέτα, όπως επίσης τους χορευτές που ήταν ντυμένοι αρχαίοι Ελληνες πολεμιστές, τότε μπορεί εύκολα να συμπεράνει ότι όλο αυτό το «τσίρκο» απλά δεν ταίριαζε στον εμβληματικό χώρο του Ηρωδείου.

Απεναντίας, τον «πλήγωσε» πολιτιστικά, παρουσία και της υπουργού Πολιτισμού Λίνας Μενδώνη, που καμάρωνε για το «Κίνημα των Γλυπτών» που ήταν μες στο κιτς και στις… Ρουβίτσες! Κανείς δεν αμφισβητεί, βέβαια, την καλλιτεχνική αξία και τα αγνά φιλελληνικά αισθήματα του Desmond Child. Είναι μια προσωπικότητα που έχει συνεργαστεί με super stars, από τους Kiss, τους Bon Jovi, τους Aerosmith και τη Cher, μέχρι τον Ricky Martin, την Katy Perry και τον Alice Cooper. Ο τελευταίος, μάλιστα, πήρε μέρος και στη συναυλία του Ηρωδείου, ξεχωρίζοντας ανάμεσα σε άλλους για τη σκηνική του παρουσία παρά το προχωρημένο της ηλικίας του.

Το θέμα είναι πως δεν πραγματοποιήθηκε μια αυθεντική ροκ συναυλία, αλλά μια εκδήλωση μουσικός αχταρμάς, όπου πήραν μέρος καλλιτέχνες δίχως καμία χημεία μεταξύ τους, απλά και μόνο επειδή συνεργάστηκαν κάπου, κάποτε με τον διάσημο συνθέτη και παραγωγό. Από την Μπόνι Τάιλερ και τη (σύζυγο του Τομ Χανκς) Ρίτα Γουίλσον, μέχρι το φινλανδικό γκρουπ The Rasmus (που «πάτωσε» στη φετινή Eurovision) και τον Σάκη Ρουβά (που του είχε κάνει παραγωγή ο Desmond Child σε δύο τραγούδια του δίσκου του «Ολα καλά»).

Στο πρόγραμμα «χώρεσε» μέχρι και ο Γιώργος Λεμπέσης, που είναι πιθανό να μη γνώριζε καν σε προσωπικό ή επαγγελματικό επίπεδο τον βραβευμένο συνθέτη και παραγωγό πριν από την εν λόγω βραδιά. Μια βραδιά που θα ταίριαζε περισσότερο να διοργανωθεί σε κάποια ντισκοτέκ ή στη… Μαλακάσα, παρά στο Ωδείο Ηρώδου του Αττικού.

Φθορά στα μάρμαρα

Παρ’ όλα αυτά η υπουργός Πολιτισμού Λίνα Μενδώνη (που προσήλθε παρέα με τον υφυπουργό Πολιτισμού Νικόλα Γιατρομανωλάκη) όχι μόνο έδωσε την… ευχή της για την παραχώρηση του ρωμαϊκού ωδείου, αλλά χειροκρότησε κιόλας θερμά τους συντελεστές μαζί με τους celebrities που βρέθηκαν εκεί, πρωτίστως για να φωτογραφηθούν κι έπειτα για να διασκεδάσουν.

Τρανταχτό παράδειγμα η περίπτωση της Κάτιας Ταραμπάνκο, η οποία εμφανίστηκε μαζί με τους γονείς της επιλέγοντας μια ροζ δημιουργία και ψηλοτάκουνα πέδιλα στην ίδια απόχρωση. Ξέχασαν όμως να της πουν ότι τα ψηλοτάκουνα παπούτσια δεν επιτρέπονται σε έναν χώρο όπως το Ηρώδειο, καθώς προκαλούν φθορά στα μάρμαρα. Ειδικά οι γόβες στιλέτο έχουν απαγορευτεί διά ροπάλου από το 2007. Να ασχολήθηκε άραγε κανείς; Ισως μόνο το twitter, που -ως γνωστόν- δεν χαρίζει κάστανα.

Στα «τιτιβίσματα» που εντοπίσαμε οι χρήστες σχολίασαν από το πρόσωπο του Desmond Child, εκφράζοντας την απορία αν «το παράκανε με τα μπότοξ ή τον τσίμπησαν μέλισσες», μέχρι τον Alice Cooper, τον οποίο αποκάλεσαν «κάτι παραπάνω από γερόλυκο…», παραθέτοντας και φωτογραφίες με… μούμιες δίπλα από τη δική του. Αλλοι, πάλι, αναρωτήθηκαν ό,τι κι εμείς: δηλαδή με αυτά τα… τσιρκολίκια θα σταλεί το σωστό μήνυμα στους Βρετανούς να μας επιστρέψουν τα Γλυπτά του Παρθενώνα; Τα γέλια θα βάλουν οι άνθρωποι, και με το δίκιο τους δηλαδή. Αν, φυσικά, ασχοληθούν καν με τη βραδιά-παρωδία.

Πηγή: Espresso

Ακολουθήστε το newsbreak.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις τελευταίες & σημαντικές ειδήσεις.

Ακολουθήστε το newsbreak.gr στο κανάλι μας στο YouTube για να είστε πάντα ενημερωμένοι.

Ακολουθήστε το newsbreak.gr στο κανάλι μας στο Viber για να είστε πάντα ενημερωμένοι.

Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, στο newsbreak.gr

Tο newsbreak.gr δημοσιεύει κάθε σχόλιο το οποίο είναι σχετικό με το θέμα στο οποίο αναφέρεται το άρθρο. Ο καθένας έχει το δικαίωμα να εκφράζει ελεύθερα τις απόψεις του. Ωστόσο, αυτό δε σημαίνει ότι υιοθετούμε τις απόψεις αυτές και διατηρούμε το δικαίωμα να μην δημοσιεύουμε συκοφαντικά ή υβριστικά σχόλια όπου τα εντοπίζουμε. Σε κάθε περίπτωση ο καθένας φέρει την ευθύνη των όσων γράφει και το newsbreak.gr ουδεμία νομική ή άλλη ευθύνη φέρει.

ΠΡΟΣΘΗΚΗ ΣΧΟΛΙΟΥ

εισάγετε το σχόλιό σας!
Πληκτρολογήστε το όνομα σας

Περισσότερα Βίντεο

Latest News

Διαβάζονται τώρα

More Articles Like This